משטרת מחוז חוף חושפת את זהותו של מאיר גבריאל, בן 35 מקריית אונו החשוד בשורה של עבירות אינוס במרמה של קטינות, נערות מוגבלות ונשים כל זאת תוך התחזות וניצול מצבן הנפשי.

בית המשפט התיר למשטרה לפרסם את זהותו של החשוד במטרה לאפשר למשטרה לאתר קורבנות נוספים וזאת בתוך חודש שבמהלכו התנהלה במשטרה חקירה סמויה אודות החשוד.

בלשי המשטרה פשטו על ביתו של החשוד בקריית אונו כאמור וביצעו את מעצרו זאת מאחר ובחיפוש בדירה נתפסו מחשבים, חומרי מחשב וממצאים נוספים שמחזקים את החשד כנגד גבריאל וקושרים אותו לעבירות המיוחסות לו.

שוטרי תחנת נהריה ב'מרחב אשר' פתחו בחקירה לפני כחודש ימים מיד עם קבלת דיווח אודות חשד לביצוע אונס ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות בנערה עם מוגבלות תוך שהחשוד מנצל את מצבה ומבצע בה את המעשים בנסיבות מחמירות ובניגוד להסכמתה. 

מתלונות הקורבנות ומהחקירה עלה החשד לפיו גבריאל, נהג להתחזות לאישה,  צלמת בשם "יובל" ולהציע את שירותו לנשים המחפשות באתרים,  עבודה. בדרך זו , היה נוהג "לצוד" ולאתר את הנשים, אז היה מצליח לפתח איתן שיחה, לרכוש את אמונן ובאופן קבוע בהמשך,  היה מציע להן להצטלם לקמפיין תמורת תשלום נאה תוך שהוא קובע איתן שעה ומקום, בד"כ בביתן.

רגע לפני מועד הפגישה, המשיך החשוד בדרך המרמה שלו, התחזה שוב , עפ"י החשד לדמות אחרת, הפעם צלם גבר בשם "אבי" בטענה כי הצלמת "חולה" והוא מחליף אותה, מסביר ומתנצל שהכל מתואם ואין לה ממה לחשוש.

עפ"י החשד בשלב הזה, הגיע הצלם "אבי", הלא הוא כאמור החשוד גבריאל, אל דירתה של הקורבן, נערה בת 16 עם מוגבלות, ושם ביצע בה את זממו באלימות ללא הסכמתה תוך ניצול מצבה.

שוטרי התחנה פשטו בשבוע שעבר על דירתו של החשוד בקרית אונו שם כאמור תפסו מחשבים ואמצעים טכנולוגים נוספים הקושרים אותו בחשד לביצוע של עוד מספר רב של מקרים דומים ומגיעים לכדי עשרות מקרים הנחשדים שבוצעו בשיטת פעולה דומה ברחבי הארץ בשנה החולפת. החשוד נעצר לחקירה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט עד ליום רביעי ה - 17.4.24. החקירה בעניינו נמשכת. 

המשטרה מבקשת היום, לאחר שבית המשפט נעתר לבקשתה, לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד וזאת לצורך איתור נפגעות נוספות אשר נפלו קרבן למעשיו של החשוד ויוכלו לשפוך אור נוסף על החקירה.

ראשית נפרסם שתי תמונות באמצעותן התחזה לצלמת "יובל" ולצלם "אבי". התמונה השלישית הינה תמונתו המקורית של החשוד מאיר גבריאל בן 35 מקרית אונו.

אנו מבקשים באם ישנן נפגעות אשר הסיפור מוכר להן להגיע אל תחנת המשטרה הקרובה או לתחנת נהריה לצורך הגשת תלונה מסודרת.