חיסול נוסף במגזר הערבי: מותו של גבר כבן 30 נקבע היום (חמישי), לאחר שנפצע אנושות בכביש 444 סמוך למחלף קאסם שליד ראש העין. הנרצח הינו הקורבן ה-92 במספר מתחילת השנה במגזר הערבי.

מסע חיסול חסר תקדים ביפיע: חמישה נרצחו באירוע ירי

כתוצאה מהירי נגרמה תאונת דרכים במקום, כאשר הקורבן נורה במהלך נסיעה בכביש. בן 33, שנמצא מתהלך על הכביש, נפצע באורח בינוני ואישה בת 46, תושבת ג'לג'וליה, נפצעה באורח קל.

המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה. בתום סריקות חבלן אותרו בזירה חלקי נשק ברכב שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה. מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון הטיל בתום הערכת מצב את החקירה על ימ"ר מרכז לצד הנחיה לפעילות מבצעית מוגברת בכלל ערי המשולש ובערים רמלה ולוד. החקירה בראשיתה, בסיוע כלל מערכי החקירות והמודיעין במחוז.

חובש רפואת חירום במד"א הראל בלום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים בין ארבעה כלי רכב. באחד מכלי הרכב ישב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פציעה חודרת. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. פצוע נוסף, גבר כבן 33 שסבל גם כן מפציעה חודרת התהלך על הכביש כשהוא בהכרה מלאה, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי כשמצבו בינוני. אישה בת 46 שנפצעה מתאונת הדרכים שנגרמה בעקבות אירוע האלימות פונתה באמבולנס מד"א לבי"ח מאיר כשמצבה קל".

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי סיים הערכת מצב מיוחדת עם סגל הפיקוד וגורמי הביטחון הנוספים נוכח האירועים הקשים שהתרחשו הערב בכפר יפיע, כפר כנא ובמחלף קאסם. המפכ"ל הנחה על הטלת החקירה של האירוע ביפיע על יחידת להב 433 והקצאת כלל המשאבים הנדרשים למיצוי הדין עם המעורבים. עוד הדגיש מפכ"ל המשטרה על ריכוז מאמץ, הגברת הנוכחות והבולטות ותגבור כוחות מיוחדים ואמצעים הנדרשים.