הנער מוישי קליינרמן נעדר כבר 144 ימים, לאחר שנראה לאחרונה באזור הר מירון. הבוקר (רביעי) שוחחה אמו של מוישי, גיטי, עם ליאת רון בתוכניתה ברדיו צפון 104.5FM ותקפה את המשטרה: "אם הוא היה חילוני מתל אביב או כפר סבא, היו מוצאים אותו מזמן".

גיטי, אשר משוועת למידע שיעזור לאתר את בנה, אמרה בפתח דבריה כי "כבר 144 ימים שאין לנו מושג איפה הוא נמצא. לשמחתי קיבלנו אישורים שצה"ל יצטרף לחיפושים עם יחידות יותר מקצועיות לאיתור נעדרים. עד כמה שזה לא פשוט, ומורכב כל כך להיות במקום הזה, שאני לא יודעת איפה הבן שלי, עדיין אנחנו לא מאבדים תקווה".

על שאלתה של רון מדוע המתינו עם הכנסת כוחות צה"ל לחיפושים השיבה האם כי בתחילת הדרך מסרו להם כי רק המשטרה אחראית על חיפוש נעדרים ואף הוסיפה כי "אנחנו טענו שזה לא עובד כך, וכי לכל אחד יש את היכולות שלו, ובמקרה הזה בצפון הכי נכון שהצבא יבצע את החיפושים. משום מה לא נענינו לזה עד שלבסוף הם הבינו".

בשלב זה היא תקפה את מקבלי ההחלטות ואמרה: "אני מרגישה שמשחקים איתנו. אם זה היה ילד חילוני מתל אביב או מכפר סבא אז הוא היה נמצא מזמן והמדינה הייתה על הרגליים". היא אף ענתה לטענת המגישה, כי אולי מנצלים אותם מכיוון שהם לא "שוברים שולחנות ולא תוקפים": "מנצלים את זה לצערי. הוא ילד קטן ואזרח המדינה. לא יודעת מה הוא עובר וכמה הוא סובל ואנחנו חסרי אונים".

בשלב זה גיטי פנתה לציבור הרחב וביקשה: "המשיכו להיות עירניים ולפקוח עיניים. חייבים להמשיך להתפלל על מוישי שלנו זה נותן לנו כוח. יש להתפלל על שם האם והאב, השם המלא שלו הוא - אברהם משה בן שמואל וגיטה".

על הנעדר הנוסף באותו אזור אמרה: "הם ממש לא התייחסו ובקושי חיפשו. כאילו מדובר באיזה חפץ. זה מפליא אותי שזה מה שקורה במדינה נאורה ב-2022. אנשים נעלמים, לא מוצאים אותם, ואין פיתרון לזה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל ממשיכה כל העת בחיפושים אחר הנעדר אברהם משה קליינרמן, ופועלת מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה. מאמצי החקירה נמשכים תוך קיום הערכות מצב תכופות, ובהנחיית המפכ"ל הוקם צוות חקירה מיוחד בכדי להתחקות אחר עקבותיו. במסגרת החיפושים, מתבצעות סריקות נרחבות בגזרת הר מירון על ידי שוטרים ויחידות מיוחדות במטרה לאתרו. נציין כי המשטרה נמצאת בקשר רציף עם משפחתו ומעודכנת כל העת. משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו".