יממה לפני מצעד הגאווה שצפוי להיערך מחר בירושלים, קיבלה הבוקר (רביעי) מפיקת האירוע, אמונה קליין בר נוי, הודעת איום אישית בפייסבוק. בעקבות כך הוגשה תלונה במשטרה שפתחה בחקירה לבירור המקרה. 

בהודעה שנשלחה מטעם חשבון המזוהה כ"האחים של ישי שליסל" נכתב: "לא נאפשר שמצעד הגאווה יתקיים בירושלים. ירושלים היא עיר הקודש. גורלה של שירה בנקי מחכה לכם". מקור ההודעה התייחס לרצח של שירה בנקי ז"ל, על ידי ישי שליסל, במצעד שהתקיים לפני 7 שנים. 

הודעת האיום על מפיקת מצעד הגאווה בירושלים  (צילום: צילום מסך)
הודעת האיום על מפיקת מצעד הגאווה בירושלים (צילום: צילום מסך)

 
קליין בר נוי, מסרה בתגובה: "ההודעה הזאת הפתיעה אותי על הבוקר ואין ספק שהיא מאוד מטרידה. מצד שני, זאת תזכורת חשובה על חשיבות המצעד בירושלים. אני מאמינה שהתשובה האמתית להסתות והאיומים מסוג זה היא שכל מי שתומך בחופש, שוויון ופלורליזם במדינת ישראל יגיע לצעוד איתנו מחר. הכח שלנו כיחידה אחת גדולה וחזקה יבהיר בצורה הכי ברורה כי הקריאות הלהט"בופוביות שכ"כ צורמות לנו באוזניים, שייכות למיעוט שולי וקיצוני".

‏יו״ר השדולה הגאה בכנסת, ח״כ איתן גינזבורג מסר בתגובה: ״כל איום שכזה רק מוכיח לנו שדרכנו היא הנכונה. אנחנו נצעד בראש מורם, בשמחה ובגאווה״. 


השרה לשוויון חברתי מירב כהן, הוסיפה: "כאילו לא למדנו כלום. אצעד מחר בגאווה במצעד הסובלנות הירושלמי ואני מזמינה את כול מי שהנושא חשוב לו, להצטרף. איומים ואלימות לא ירתיעו אותנו״. 



מן המשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד איומים מכל סוג שהם, ברשתות החברתיות ובכל מקום אחר, כמו גם נגד כל ניסיון לפגוע במהלכו התקין של מצעד הגאווה שיתקיים מחר בירושלים".