הקרן למורשת הכותל המערבי ועיריית ירושלים קיימו הערב (שבת) תפילה חגיגית במלאת 55 שנה לאיחודה של ירושלים בסימן “שישו את ירושלים גילו בה כל אוהביה” בהשתתפות כ-10,000 איש ובנוכחות רב הכותל המערבי, ראש העיר ירושלים, ראשי תנועות הנוער וכ- 4,000 חניכי התנועות הירושלמיות.

עם תחילת התפילה, נפרס ברחבת הכותל דגל ישראל, הגדול ביותר שנפרס זו השנה השנייה בבירה בגודל 1,000 מ”ר.

רב הכותל המערבי, שמואל רבינוביץ, אמר: "סוד שרשרת הדורות הנצחית שהעבירו לנו את החלום מדור לדור, ששמרו לנו על החלום לחזור לירושלים. שבזכותם כולנו כאן. אני רוצה לומר תודה בשמי ובשמכם לכל הדורות שהיו לפנינו, שחלמו על ירושלים, שנשבעו לחזור אליה מהגולה למרות שלא ראו אותה מעולם. בזכותכם חזרנו הביתה. בזכותכם התפילה פה הערב ובזכותכם – בעזרת השם, נזכה לחזות בביאת משיח צדקנו ובבניין בית מקדשנו במהרה בימינו, אמן".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״ירושלים בירת ישראל שמחה וגאה לארח את הנוער הנפלא הזה בעירנו האהובה. מהמקום הקדוש ביותר לעם היהודי, אנו שולחים תפילה של אחדות, שותפות ואחווה לכל עם ישראל באשר הוא ולכל העם היהודי. זוהי זכות גדולה לעמוד כאן יחד איתכם ביום חגה של בירתנו האהובה. אני קורא לכל בית ישראל לעלות לירושלים וליהנות מהמגוון האדיר שיש לעירנו להציע״.