מעצרו של הגבר החשוד שניסה לרגל אחרי מנכ"ל קבוצת שטראוס גיורא בר דעה, הוארך אתמול בשלושה ימים. על פי החשד, אותו תושב אילת, כבן 50, ניסה לפרוץ לחצר הווילה של בר דעה ולכלי רכב השייך שבו, ולשתול מכשירי האזנה. במשטרה בודקים האם הוא נשלח לעשות זאת על ידי גורם אחר. כזכור, החברה עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות סערת הסלמונלה בשוקולד.

הגבר הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. הוא אמר כי אינו מכיר את מנכ"ל שטראוס, וטען כי חשב שבמקום מתגורר קבלן שיפוצים שהעסיק אותו בעבר, שכביכול חייב לו כספים, שאותם הוא מעוניין לגבות. לטענת החשוד, לכן הוא פרץ לרכב, כדי להפעיל את האזעקה ולגרום לקבלן לצאת החוצה, על מנת להקליט אותו באמצעות מכשירי האזנה שהביא עמו.

אולם, חוקרי המשטרה מצאו ברשותו של החשוד פתק ובו כתוב "משפחת בר דעה" ופרטי כתובת מגוריו של מנכ"ל שטראוס. זאת ועוד: מהחקירה עולה כי החשוד אמנם הועסק בחברה של אותו קבלן, אולם זה אמר כי הוא כלל לא מכיר אותו והכחיש כי הוא חייב לו כסף. בחקירתו במשטרה טען החשוד כי כתב את הפתק מזמן ושב על טענתו כי חשב כי מעסיקו לשעבר מתגורר בכתובת בה נתפס, לאחר שבעבר כביכול לקח אותו לשם והביא לו אוכל.

עו''ד רן אלון מטעם הסנגוריה הציבורית מסר מוקדם יותר השבוע כי "מרשי הוא אדם בן 50 ללא כל עבר פלילי, שלדבריו אין לו כל היכרות עם מנכ"ל שטראוס. ומכחיש כל קשר למיוחס לו. למיטב הבנתי הוא הגיע למקום משום שסבר שבמקום מתגורר מעסיקו לשעבר שהינו קבלן שיפוצים שחייב לו כספים".