גם הבוקר, ינון מגל ובן כספית התייחסו בתוכניתם ב-103FM, לנושאים הבוערים, ושלא במפתיע לא הצליחו להגיע ביניהם לכדי הסכמה. מגל תקף את יום טוב כלפון שהודח מהכנסת: "תראה את הכלפון הזה, היה יכול לצאת מלך של הימין, במקום זה מקבל פרס ניחומים, ריאיון כזה וזהו. הוא חושב שהוא עוד רלוונטי. יש קטע, שאחרי שאתה לא חבר כנסת לוקח זמן להתרגל אבל זה נגמר בסוף. כבודו עבר בחיים לא מעט". 

כספית בתגובה תקף בחזרה את חברי הכנסת סילמן ושיקלי: "מציע גם לסילמן ושיקלי להתחיל להתרגל לקטע של בלי עוזרים ובלי כלום כי הם היסטוריה, וכשסילמן תצביע נגד מינוי כהנא כשר הדתות היא תוצג כפורשת. ככה צריך, מי שעורק מהמפלגה שהכניסה אותו לכנסת צריך להיות מוכרז כפורש. הם לא יהיו ח"כים בממשלה הבאה. לגבי הר הבית, בשנה של בנט מספר העולים להר הבית שילש את עצמו.

לאחר שלפני מספר ימים התווכחו השניים בנוגע לאופן פעילות צה"ל ביהודה ושומרון, כאשר מגל טען כי יש לפעול מהאוויר, התייחס מגל לפרסומים האחרונים לפיהם זו היא אפשרות שנשקלת: "כל הכבוד למילואימניקים שחיסלו את המחבל שרץ אליהם עם סכין. הבנתי שצה"ל עכשיו מתכוון להכניס מסוקי קרב ואמצעים יותר דרמטיים בפעילות מול המחבלים - תודה שבאתם וחבל שבאתם עכשיו. גם נעם רז היה באירוע שצריך להשתמש במסוקי קרב וגם כמה חברה מהימ"מ שנפצעו בהיתקלות. צעקתי אז ואמרת בזלזול לא משתמשים בזה. אז הנה, אפשר להשתמש ואמרתי את זה אז. נפל פה בחור, נפל פה לוחם על זה שלא השתמשו בירי מהאוויר, זו האמת וצריך להגיד אותה. לא השתמשו בגלל חוסר אוריינטציה למצב והוא השתנה".  

כספית כמצופה, לא מיהר לתת לו את הקרדיט על המהלך: "המצב לא השתנה, אתה באמת חושב שזה קרה בגללך? אמרתי לך בזמן אמת, לא מפילים טיל על בית ביו"ש, אין פרקטיקה כזו וספק אם תהיה, רק אם תהיה מלחמה. למשפחה שכולה יש זכות להגיד הכול, והצבא שואל את עצמו וכל השנים משנה תרגולות בהתאם לנסיבות ואתם הופכים את זה לפוליטי".

כאשר עברו לסוגיות הפוליטיות, כספית האשים שוב את ינון בצביעות האופוזיציה, ובשיתוף הפעולה שלה בכנסת עם המשותפת: אתה מדבר על מילואימניקים שחיסלו את המחבל, אולי חלקם לומדים ואין להם את הכסף. על דברי נתניהו: "מי זו האופוזיציה הלא לאומית"? המשותפת. רה"מ לשעבר מספר בקולו איך הוא בקואליציה עם המשותפת נגד כל הדברים, טיבי ואודה וביבי וקיש מפילים את כל הדברים האלה".

מגל בתגובה, תקף בחריפות פעם נוספת את הקואליציה ושיתוף הפעולה שלה עם רע"מ: "כל הספין הדבילי של בנט על קואליציית טיבי, ביבי ובן גביר. יש אדם חוץ ממך שקונה את זה? הוא מדבר על האופוזיציה, אוי כמה עלוב ודבילי הטיעון הזה. מה שהשמעת זה כבוד לליכוד, תעודת כבוד למפלגה דמוקרטית שיש בה דיון שאנשים שאומרים את דעתם, לא מסכימים עם עמדת המנהיג. יש פה קואליציה שלא יכולה להעביר החלטה על הקמת מדינת ישראל, אז על עזרה לחיילים? זו קואליציה אנטי ציונית. מי הם בכלל? הכול פה הפוך, למה אני צריך להרים את הקול שלי?".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, FM103