לאור העלייה בתחלואה בקורונה, וכן עלייה חדה במספר החולים הקשים בימים האחרונים, התראיין פרופ' יהודה אדלר, מומחה לקרדיולוגיה ולרפואה פנימית, היום (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל כי מדינת ישראל לא חייבת בסגר, אלא בהטלת מגבלות על התקהלות: "סגר זה לא פתרון, אנחנו נמצאים על סף חגיגות הסילבסטר, שיעצרו את זה, באירופה עוצרים את החגיגות. זה לא הגיוני שמחליטים על חיסון רביעי, שהדעות עליו חלוקות, אבל לא עוצרים התקהלויות".

בהמשך לכך, התייחס אדלר למתן החיסון הרביעי נגד נגיף הקורונה, ואמר: "אני בהחלט בעד חיסון רביעי, אבל לא בעיתוי הנוכחי. אף פעם לא הייתי ממתנגדי החיסונים, ואני חושב שהחיסונים מצילים אותנו, אבל אין לנו מספיק נתונים על השפעת החיסונים על זן האומיקרון. אנחנו יודעים שהוא מאוד מדבק, אבל מה שאנחנו לא יודעים זה כמה הוא יעיל נגד החיסון ומה אחוז התחלואה הקשה מהזן הזה". בנוסף, טען: "טוב עושה נחמן אש שמחכה עם החתימה על המסמך, זה מוכיח שהוא לא חותמת גומי".

כשנשאל אדלר על התנהלות הממשלה, הוא העלה ביקורת ואמר: "אני מפנה אצבע מאשימה להנהגה שיום אחד אומרת כן צמידים, ולמחרת אומרת לא צמידים, יום אחד ראש הממשלה אומר אל תטוסו לחו"ל, ויום אחרי אשתו והילדים בנפרד טסים לחו"ל. יום אחד הוא אומר ששני ילדים מתו מאומיקרון בבריטניה, ולא דובים ולא יער. הדברים האלה לא מגבירים את האמון של העם בהנהגה וחבל, כי הכוונות טובות, אבל הביצוע הוא נוראי". 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM