ברוגז ברוגז לעולם, שולם שולם אף פעם: השדרנים והמנחים של תוכניות הרדיו הפופולריות של 103FM מספקים למאזינים שעות רבות של אקשן, כשהם לא מפסיקים לריב על העניינים הבוערים של היום. הכנו לכם תקציר קטן של כמה מחילופי המהלומות הקשים ביותר שהאזנו להם השנה ואתם בחרתם: אלו היו רגעי השיא והמריבות שהכי אהבתם לשמוע ב-2021.  

ג'ודי: "את מי היא מייצגת?"; אופירה: "מה כואב לך?"

המגישה ג'ודי ניר מוזס התווכחה עם האורחת אשת התקשורת אופירה אסייג בתוכניתה השבועית, סביב השאת המשואה של שירה איסקוב בטקס המשואות הממלכתי. עד מהרה השתיים עלו על שרטון, והשיחה הדרדרה לטונים פחות נעימים.

ג'ודי: "אני לא חושבת שהיא מייצגת מישהו".
אסייג: "למה לא? אז את לא חושבת. מי אמר שאת מייצגת את הרוב? אולי שירה מייצגת הרבה מאוד נשים שיושבות עכשיו בבית?".
ג'ודי: "ואולי לא".
אסייג: "תהיי בטוחה שכן".
ג'ודי: "מעולם לא קיבלתי כ"כ הרבה תגובות חיוביות".
אסייג: "הפוך, כמות התגובות שאני בגללך מחקתי אתמול שקיללו וגידפו אותך היא לא נורמלית. את לא מבינה איזה אנטי נעשית. על מה, ג'ודי? מה כואב לך?".

אולמרט: "אתה מפיץ שקרים"; מגל: "מי שהורשע בפלילים זה אתה"

ויכוח סוער התלהט בין המגיש והעיתונאי ינון מגל, לבין ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. לאחר שהאחרון קרא לשדרן "מפיץ שקרים", מגל לא נשאר חייב, והתקיף את ראש הממשלה במטר של אימרות פוגעות.

מגל: "מי שהורשע בפלילים זה אתה, ולא נתניהו. ישבת בכלא".
אולמרט: "אתה מפיץ שקרים, אתה לא עיתונאי ולא מתקרב להיות עיתונאי. אתה אדם גס רוח, שטחי, חלול וחצוף ואני לא התכוונתי לדבר איתך ולא להחליף איתך שום מילה משום שאינך ראוי לזה, לא רוצה להגיד לך במה הואשמת".
מגל: "לא הורשעתי בבית משפט, בניגוד אלייך, לא ישבתי בכלא. אתה עבריין מורשע. אולי קצת צניעות? תעשה חשבון נפש על העבירות שעשית. אתה איש מושחת שישב בכלא על עבריינות, אז טיפה צניעות כשאתה אומר על אחרים 'מושחת'. ישבת במדים בכלא, טיפת צניעות לפני שאתה קורא לנתניהו מושחת".
אולמרט: "אתה עבריין מין, אל תטיף לי מוסר".

ינון: אתם חבורה של שקרנים"; בן: "מיציתי אותך, תודה" 

בן כספית וינון מגל הרבו לריב בתוכניתם במהלך השנה, כשחלק מהריבים התפתחו עד לנטישת השידור ע"י כספית. אחד המקרים היה סביב סגירת התיקים נגד מפקד חיל הים לשעבר אליעזר (צ'ייני) מרום ודוד שמרון בפרשת הצוללות, כשינון כי מדובר בקריסת התיקים ואילו בן טען שהיא קיימת ושרירה. 

ינון הטיח: "אתם פשוט חבורה של שקרנים, גזלנים, רמאים, רדפתם את אחד המנהיגים הגדולים של עם ישראל".

בהמשך, ינון זעם על בן בעקבות ביקורת שהטיח ברון דרמר, שגריר ישראל בארה"ב לשעבר, ותקף אותו אישית. "ינון, מיציתי אותך, תודה", אמר כספית, ופנה למאזינים: "התקופה הזו גם תעבור, אתם תתרגלו". זמן קצר אחר כך עזב את עמדת השידור.

אחרי יותר מחצי שעה שבה ינון הגיש את התוכנית לבדו, שב בפתח השעה השנייה בן אל המיקרופון. "אני שמח שחזרת", בירך מגל. בן הסביר: "אני לא פרימדונה, אני לא נעלב. מותר להתווכח, אבל לא יכול להיות שבכל פעם שאני אגיד משהו על מישהו אתה תבוא ותגיד 'אבל אתה, מי אתה מולו'. אני אדם שקוף והרגשתי שאני עומד למשפט".

ינון התנצל: "אני חושב שאתה צודק שאני קוטע אותך יותר ממה שאתה קוטע אותי ואשתדל לקטוע אותך פחות", אמר, והוסיף: "נעשה סולחה, נשחט כבש".