ראש הממשלה, נפתלי בנט, כינס היום (שני) את צוות השרים למאבק בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית, במשרד רה"מ בירושלים. זאת, ברקע התקרית החריגה בבית החולים סורוקה.

"אנחנו מטפלים באופן סדור בבעיות שכבר התרגלנו שאין מה לעשות איתן. המשימה שלנו היא לא להוריד את הרגל מהגז, אלא להמשיך בכל הכוח עד להשלמת המשימה", אמר בנט.

הוא הוסיף כי "הפשיעה בחברה הערבית, בעיקר הנשק וכמות הנשק הבלתי-חוקי של צבא קטן, את המאגר שצמח ותפח במשך שנים ארוכות צריך לרוקן. חברים, אנחנו פועלים. התחלנו לעבוד. אני שמח לומר שמשטרת ישראל התחילה לעבוד בכל הכוח. אנחנו עושים מאמץ קריטי בכל רחבי הארץ מול האמל"ח".

"אני רוצה להודות לשר הבט"פ, עמר בר-לב, למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב קובי שבתאי, לשר המשפטים, גדעון סער, לשרים האחרים ששותפים, לסגן השר, יואב סגלוביץ', ולכל חברי הצוות. כולנו פועלים במאמץ משותף כדי לנצח את האיום המשמעותי על ביטחון אזרחי ישראל", סיכם. 

בדיון השתתפו שר המשפטים, השר לביטחון פנים, שר הרווחה, שר במשרד האוצר, סגן השר לבט"פ, מפכ"ל המשטרה, ראש השב"כ, היועץ המשפטי לממשלה, ראש המל"ל, מזכיר הממשלה, מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הבט"פ, מנכ"ל משרד האוצר, מנכ"לית משרד הרווחה, ראש רשות המיסים וגורמי מקצוע נוספים.