ד', רוכב אופניים בן 50 שרכב על אופניו בפארק הירקון שבצפון תל אביב, העיר לשני אחים בני 13 ו-15 ממוצא ערבי והותקף באכזריות על ידם, אליהם הצטרפו בני משפחתם שהכו אותו נמרצות. בעקבות האירוע, הובהל ד' לבית החולים עם זעזוע מוח ופגיעות בכל חלקי גופו. ד' ועורך דינו בן מלכה התארחו היום (שלישי) בתוכניתו של אראל סג"ל ב-103FM והביאו פרטים נוספים על הפרשה.

"הלינץ' בוצע על רקע לאומני גזעני. נסעתי באמצע תל אביב, לא ביפו, לא בלוד ולא בחיפה. הם נסעו על קלנועית וחתכו אותי במהלך הרכיבה. כשנפלתי מהאופניים האם ירדה מהקלנועית, דחפה אותי והתחילה לקלל, להגיד לי איך אתה מדבר. אמרה מי אתה שתצעק. אמרתי לה שאני לא יכול לנהוג ככה. היא אמרה לי שהיא ערבייה ישראלית ושזו המדינה שלה. אמרתי לה תתנהגי לפי חוקי המדינה. היא התחילה לדחוף אותי. ירדו שני נערים והתחילו לדחוף. אמרתי אני אתקשר למשטרה. הם ניסו לקחת לי את הטלפון וכיתרו אותי, לא נתנו לי ללכת. אחד מהם, בן 15 או 16, רדף אחריי. אני ברחתי והוא הצליח להפיל אותי. החלאות הבהמות בעטו בי. ילד בן 8 בעט לי בראש. פתחתי בנסיגה אחורה כי ראיתי מה הולך לקרות". 

עוד סיפר ד': "הם ניסו לקחת לי את הטלפון, התקשרתי למשטרה וניסיתי לברוח, לא נתנו לי ללכת. אב המשפחה הגיע והרביץ לי, החיות האלה הפילו אותי ובעטו בי בכל חלקי גופי. בשום שלב לא החזרתי להם. הם מחנכים לשנאת יהודים, הייתי מרוסק על הרצפה. לא הצלחתי לברוח, אם הם לא היו עוצרים הייתי מת". לסיום הוסיף: "בשום שלב לא איימתי עליהם. אני מפחד מהם. הם אלימים עד המוות".

למה אתה חושב שזה היה מניע לאומני ולא פלילי?
"כי האמא אמרה לי 'יהודי מסריח ומלוכלך'".

עורך הדין בן מלכה ציין כי עד לשלב זה המשטרה לא ביצעה מעצרים.