מחאת החרדים בירושלים: המפגינים שהתכנסו אמש (רביעי) באזור בר אילן בבירה, התפרעו והפרו את הסדר הציבורי במקום, תוך שהם מציתים פחי אשפה במרכז הכביש, במטרה להפריע לתנועת כלי הרכב במקום. בהמשך, אף דרדרו חלק מהפחים אל עבר שוטרים שפעלו באזור. בתום האירועים, מהמשטרה נמסר כי נעצרו ועוכבו לחקירה 13 חשודים. 

בתוך המהומה, אזרח שככל הנראה הגיע לאזור ההפגנה עם רכבו, הוקף על ידי המוחים שהחלו לחסום את דרכו ואף ניסו לפתוח את הדלתות. הנהג ככל הנראה ניסה להימלט מהמקום, תוך כדי שהוא פוגע בפח אשפה במנוסתו, אלא שלצדו עמדו מספר מפרי סדר שחסמו את הכביש, שכמעט נפגעו במהלך התקרית. המשטרה פתחה בחיפושים לאיתור הנהג.

האירועים הללו הם חלק מגלי מחאה האחרונים של המגזר החרדי, שהחלו כבר בתחילת החודש. בשבוע שעבר נעצרו 20 מפגינים במהלך הפגנות בירושלים, במחאה על הטלת הסגרים על שכונות שונות בבירה.

עוד נמסר מהמשטרה, לגבי המחאה שמתקיימת בצומת הרחובות ירמיהו ושמגר בעיר, כי "ההיערכות נמשכת אל מול מפרי הסדר, על מנת להשיב את הסדר הציבורי". בנוסף דווח כי במהלך הלילה, התעצמה המחאה למאות מפגינים שהבעירו פחי אשפה.

כאמור, והמחאות החלו לאחר החלטה על הטלת סגר על מוקדים של המגזר החרדים, בתוכם שכונות בירושלים, בית שמש, לוד, רמלה וקריית מלאכי.