המשפחות הישראליות אוהבות לאכול ארוחות משפחתיות אבל לא ממש מקפידים לאכול עם כל בני המשפחה מדי ערב. האוכל המועדף על הישראלים הוא שלא במפתיע שניצל כאשר התוספות לצדו יהיו אורז או פסטה. עוד מתברר מסקר שערכה חברת עוף טוב לכבוד יום המשפחה כי ילדים, אפילו בגילאים צעירים יחסית, מחממים לבדם את ארוחות הצהריים. הסקר נערך באמצעות מכון ברנדמן, בקרב מדגם ארצי מייצג של 500 גברים ונשים בגילאי 14 ומעלה. 

בין הממצאים שעלו, נתון לא מפתיע מגלה כי ככל שעולה גיל הילדים כך עולה שיעור הילדים שמחממים בעצמם את ארוחת הצהרים. למרות זאת, מפתיע לגלות כי 57% מילדי בגילאי בית-ספר יסודי (בני 6-12) מחממים בעצמם את ארוחת הצהריים שלהם וכך גם 5% מהילדים שגילם בין 3-5 שנים. בקרב בני 13-17, 93% מחממים לבדם את ארוחת הצהריים. כאשר נשאלו הנסקרים כמה פעמים בשבוע מתקיימת בביתם ארוחת ערב משפחתית, השיבו 91% כי הם אוכלים ארוחות ערב משפחתיות, אולם רק 22% עושים זאת בכל יום או כמעט בכל יום.

מספר ארוחות הערב המשפחתיות עומד על 3.2 פעמים בשבוע בממוצע בקרב אלה שנוהגים לאכול ארוחת ערב.  נשים בגילאי 25-34, כמו גם הורים לילדים עד גיל 17, משתדלים להקפיד יותר על קיום ארוחות ערב משפחתיות. עוד עולה מהנתונים כי אצל 40% מהמשפחות בישראל, שניצל נמצא כמאכל האהוב ביותר על כל בני הבית. מנות פסטה מועדפות על כל בני הבית בקרב 29.6% מהמשפחות, מנות דג אהובות על כולם ב-12.1% מהמשפחות  והמבורגר אהוב על כל בני הבית ב- 8.2% מהמשפחות.