מקווים לנס: לאחר שמשפחתו של הנער בן ה-14 מירכא שנסחף סמוך ליישובו ביקשה מכוחות החילוץ להמשיך בחיפושים אחריו גם לאחר רדת החשיכה, הוחלט הערב (חמישי) בתום הערכת מצב במשטרה להמשיך בסריקות גם במהלך הלילה.



חיפושים בירכא

בתום הערכת המצב, בראשות מפקד מרחב אשר תנ"צ בני אבליה, בשיתוף נציגי כיבוי אש, פקע"ר ויחידות החילוץ של המשטרה, ולאחר בחינת הפעולות שבוצעו עד כה על ידי כלל היחידות, תכנית הפעולה המבצעית, בחינת תנאי השטח ומז"א, נקבע כי הלילה יימשכו הסריקות על ידי צוותים מיוחדים, תוך הגברת התאורה במקום ושימור התנאים. עם אור ראשון ייכנסו יחידות נוספות לחיפושים על פי גזרות, בהתאם ליתרון היחסי של כל יחידה ויחידה, לרבות בתוך הנחל. 

מהמשטרה נמסר עוד כי "הממ"ר פגש באביו של הנער הערב, שוחח עמו ועדכן אותו בדבר הפעולות שבוצעו עד כה ואת תכנית הפעולה להמשך, בתקווה לאתרו ככל הניתן בהקדם".

הצעיר, כאמור, נסחף הבוקר בשיטפונות אל הוואדי הסמוך לכפר, ונותק קשר עין עמו. הנער ככל הנראה ביקש לחצות יחד עם חברו בטרקטורון את המעיין. בעוד שהחבר אותר, הנער השני טרם נמצא. יש לציין כי באזור זרימת מים חזקה מאוד.

יישובים רבים בצפון ובמרכז הארץ הוצפו רחובות ורכבים רבים נתקעו באזור ואדי ערה. בתוך כך, אונייה נסחפה לחוף באשדוד בעקבות הרחות העזות. קיר קרס בשכונת סליזאין בנצרת. למקום הוזנקו שלושה צוותי הכיבוי בפיקוד רב רשף רוני פרץ מתחנת נצרת, צוותים במקום מדווחים כי החלו בסריקות לאיתור לכודים וכי לא נמצאו לכודים. 
 
כמו כן, בצפון הארץ צפויות סופות רעמים בודדות, ובחרמון יוסיף לרדת שלג. רוחות חזקות מלוות באובך כבד יורגשו בדרום הארץ, וקיים חשש קל משיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח. קיים חשש להצפות גם במרכז הארץ ובמישור החוף. הטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל לעונה.