ציפי רימל בת ה-34 ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות נהרגו במהלך הלילה (ראשון) בתאונת דרכים קשה שהתרחשה סמוך לירושלים. הבן איתי נפצע באורח אנוש והאב אפרים נפצע באורח קשה. בנוסף, בתאונה נפצע גם הנהג הפוגע, צעיר כבן 18 מכפר עקב, שפונה לבית החולים שערי צדק. הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ ובוצעו לו בדיקות דם, במטרה לבדוק האם היה שיכור.



מחקירה ראשונית עולה שהרכב בו נסעו השתיים נסע מכיוון ירושלים למודיעין, ובהגיעו לצומת הגיח מאחוריו ככל הנראה במהירות, רכב פרטי מסוג גולף נהוג בידי צעיר כבן 18, שהתנגש בו מאחור. כתוצאה מכך רכבן של האם והבת התנגש בארבעה כלי רכב נוספים. עוד עולה מהחקירה, כי לא נמצאו סימני בלימה, מה שמצביע להערכת בוחני התנועה על המהירות הגבוהה בה נסע הרכב הפרטי.



המשפחה מתגוררת ביישוב נווה צוף, כאשר ציפי הייתה מורה לאנגלית בבית הספר ביישוב. שני בני הזוג היו בעבר רכזי נוער ביישוב, ושליחים בקהילה היהודית בשיקגו. מהיישוב נמסר: "בתם הקטנה נועם רחל שנולדה לפני שלושה שבועות מילאה את המשפחה בשמחה. האסון בלתי נתפס, מדובר במשפחה מלאת חסד ועשיה. בית הישוב כולו אבל, ומחזק את המשפחה. אנו מבקשים להתפלל ולהרבות בחסד היום לרפואתם של אב המשפחה אפרים צבי משה והבן איתי יעקב בן צפורה שנפצעו בתאונה".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אשר שהה הלילה בבית החולים בירושלים עם פצועי המשפחה שנפצעה בתאונה בצומת גבעת זאב אמר כי "מדובר בבוקר קשה לתושבי מטה בנימין. התבשרנו הלילה על התאונה הקשה בצומת גבעת זאב בה נהרגו ציפי ונועה רחל ז''ל למשפחת רימל, מעמודי התווך של היישוב נווה צוף. בשעה קשה זו אנו מחזקים את המשפחה היקרה ותושבי היישוב נווה צוף ומתפללים להחלמתם של שאר הפצועים. מיד עם היוודע האסון, גורמי המקצוע במועצה מלווים את המשפחה ביחד עם צוות החירום היישובי בנווה צוף".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, ישי לוי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד שהתרחשה בצומת גבעת זאב. שני הרכבים היו ממש מעוכים ומפורקים והפצועים נלכדו בתוכם. תוך כדי הטיפול הרפואי לוחמי האש חילצו את הפצועים, פעוט כבן חודשיים שהיה בסל-קל במושב האחורי חולץ כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, העברנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".



לוי המשיך: "נוסעת שישבה לצידו של הנהג, בת 35, הייתה מחוסרת הכרה, התחלנו את הטיפול הרפואי בשטח והיא פונתה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. נהג הרכב, צעיר כבן 18 חולץ כשהוא בהכרה וסובל מחבלת בטן, הוא פונה לבית החולים כשמצבו קשה וילד כבן 10 שנלכד במושב האחורי והיה מחוסר הכרה פונה לבית החולים תוך טיפול רפואי מציל חיים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם".



הבוקר נהרג הולך רגל מפגיעת רכב בצומת בני דרור בכביש 4. גורמי רפואה קבעו במקום את מותו של הגבר. המשטרה חסמה את כביש 4 לתנועה מכיוון דרום לצומת הדסים ופתחה בחקירת נסיבות התאונה. כשעה וחצי לאחר מכן, הולך רגל כבן 50 נמחץ ממשאית ברחוב החיצים בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו כי הולך הרגל אותר כשהוא ללא סימני חיים, ומותו נקבע במקום. 


חובש על אופנוע מד"א איציק אביטן סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו משאית שהתנגשה בקיר ומחצה גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה , ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית, בעזרת הכבאים הוא חולץ , ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".