אשת העסקים המצליחה ירדנה עובדיה הגיעה לביקור בקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר", ביחד עם שותפיה העסקיים אריה חורש ובני משפחתם. הם ביקרו את ניצולי השואה המתגוררים ב"בית החם של ניצולי השואה" של העמותה, להם היא תורמת ומסייעת בכל ימות השנה כבר מספר רב של שנים.
עובדיה היא אשת עסקים מצליחה ובכלל מהמצליחות בישראל ויש לציין כי זהו לא ביקורה הראשון בעמותת "יד עזר לחבר". סיפור חייה של ירדנה הוא סיפור של פריפריה, מוצא, עוני, תדמית, לימונים חמוצים וגם לימונדה מתוקה. ירדנה עובדיה היא לוחמת, מעזה, מנצחת וכל הזמן היא רוצה רק עוד ועוד, כל הזמן רעבה ותמיד תשאף איך לעזור ולתרום וכמה שיותר לזולת ולחלש בחברה.  
עובדיה ושותפה לעסקים חורש ביקרו וסיירו במתקני העמותה, ביקרו בבתי ניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" ולא פסחו גם על ביקור מרגש ביותר ב"מוזיאון השואה והתקומה". במהלך הביקור העניק להם מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה שמעון סבג את מגן הצדק החברתי על תרומתם ונדיבות ליבם בהקמת אולם אודיטוריום חדשני ומפואר שמתחיל להיבנות ממש בימים אלה בסמיכות ל"מוזיאון השואה והתקומה" של העמותה בחיפה. מעמד הענקת מגיני הצדק החברתי היה מרגש ביותר.

בתום הביקור אמר בהתרגשות סבג: "רבים אינם יודעים כיום שירדנה עובדיה היא אחת שהנדבנות והחמלה תמיד היו הם נר לרגליה, היא ידידת העמותה. עובדיה בונה בתי חולים בגינאה ונחשבת לאשת עסקים מצליחה ביותר, ישראלית באפריקה וברבות השנים הפכה בעשור האחרון לעומדת בראש אימפריה כלכלית מרשימה ולה קשרים בין-לאומיים מרשימים בעולם. לא סוד שאני משתף אותה גם בקשיים הרבים שאני נתקל בהם לעיתים. עומדים בפניי בפרוייקטים רבים שאני מתכנן ותמיד היא היתה אוזן קשבת ויד תומכת ועל כך אין לי מילים להודות לה. לא נותר לי בשמי ובשם ניצולי השואה להצדיע לך".
בסיום ביקורה המרגש של הגב' עובדיה היא לא פסחה על הקדשה בספר האורחים של המוזיאון וכתבה: "תודה לך שמעון היקר על כי נתת לי להגיע אליכם ולהיות במחיצתם של ניצולי השואה, שמעון היקר המשך בפעילותך ובעשייתך מבורכת זאת. אשאר עד יומי האחרון לצידכם".