הקטל בכבישים: ילד כבן 4 נהרג היום (שישי) לאחר שנפגע ממשאית בשכונת בית חנינא שבמזרח ירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום הבחין כי הוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו את נהג המשאית לחקירה ופתחו בבירור נסיבות התאונה. 



פראמדיק מד"א, אהרון אופנהיימר, סיפר כי "מדובר בתאונה קשה מאוד, הילד שנפגע מהמשאית שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זהו ההרוג השישי השבוע בתאונות הדרכים, וה-60 מאז תחילת שנת 2019. בתקופה המקבילה אשתקד מצאו את מותם 66 בני אדם בתאונות דרכים.

האירוע מצטרף לחמישה מקרי מוות נוספים שקרו השבוע בתאונות דרכים. אמש נהרג נהג משאית כבן 20 לאחר שנמחץ ברחוב הרב רפאל קצנלבוגן בירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום זיהה כי הוא לכוד בין דופן המשאית לקיר, ולאחר שחולץ ובוצעו בו בדיקות רפואיות, נאלצו לקבוע את מותו.

בלילה שבין רביעי לחמישי נהרג רוכב אופנוע בתאונה במנהרת צה"ל בירושלים. יום לפני כן, נהרגו שני בני אדם נוספים כשהם רכובים על כלי תחבורה דו-גלגליים, אחד מהם רכב על אופניים סמוך למחלף הקוממיות בכביש 20 והשני נפגע ממשאית ברחוב עתיר ידע בכפר סבא בזמן שרכב על אופנוע.

ביום ראשון נהרגה ילדה בת שש במושב שדות מיכה, מערבית לבית שמש, לאחר שנפגעה מרכב הסעות ממנו ירדה. על פי חקירה ראשונית עולה כי הילדה ירדה מהסעת בית ספרה, כאשר גילתה ששכחה משהו ברכב הנסיעות והחלה לשוב לרכב, אך נהג הרכב, שככל הנראה לא הבחין בילדה בשובה, המשיך בנסיעה ופגע בה.