תנועת חזון, האחראית על תליית השלט נגד משפחות גאות בירושלים שהוסר, ממשיכים את הקמפיין והוציאו סרטון הפונה לכל ראשי המפלגות שרצות לכנסת. בסרטון נכתב: לכולם יש אבא ואמא, רק לנו יש את האומץ להגיד את זה". הרב דרור אריה, אשר מייצג את התנועה, עלה לשידור ב-103FM אצל בן כספית ואריה אלדד, בריאיון שיצא משליטה והסתיים בוויכוח אדיר, בו השתתפה גם יו"ר מרצ, תמר זנדברג.



הכל החל כאשר הרב דרור אריה החל להציג את דעותיו ואמר: "עם בנוי ממשפחות נורמטיביות, אנחנו מנסים לפנות אל הרוב הבריא, לחלק שמבין אותנו". בשלב זה העיר כספית למרואיין על המילים, ושם התפתח דיון, שהסתיים רק בהורדתו של הרב מהקו. אלדד וכספית ניהלו דיון חריף בנושא, אליו הצטרפה גם ח"כ תמר זנדברג, שהיתה אמורה להגיב לאייטם. הרב אריה טען כי "עם בנוי ממשפחות נורמטיביות, ויש פה ניסיון של ה-BDS והקרן החדשה לשנות פה את המציאות". 



כספית: מצמרר אותי לשמוע אותך בכלל

"אנחנו פונים פה אל הרוב הבריא".

קופצת לי ג'ננה מטורפת שהבנאדם אומר 'בריא'
אלדד: אבל אתה סותם לו את הפה
כספית: נכון

הרב אריה המשיך וטען: "עובדה, גם מרצ איתנו. אף איש מקהילת הלהט"ב לא נבחר שם במקום ריאלי. אומרים שאמריקה מקדימה אותנו ב-50 שנה, באוניברסיטת טקסס התקיימו מחקרים שמוכיחים שמשפחות של חד מיניים סובלים באופן מובהק מקשיים חברתיים, מיניים, מילדים שגדלים באופן אחר. אני מדבר על נתונים מדויקים. יש ניסיון לנרמל דברים שאין צורך שיקרו".

כספית: אני שונא את זה שהחלטנו לעשות את האייטם הזה, ושונא את עצמי פי מיליון שהסכמתי לזה. 
"זה טרור להט"בי" 

איך אתה משכנע אנשים שחיים גבר עם גבר או אישה עם אישה
"זאת לא הסוגיה שלנו. אנחנו פונים כאן למרחב הציבורי".


לאחר מכן המשיך כספית, לאחר שהחליט לסיים את האייטם ואמר: "אני לא יכול לשמוע בתוכנית שלי את האיש הזה, המתועב בעיניי, מכנה קבוצה חשובה בחברה הישראלית ככה. לא יכול לשמוע את זה. אתה לא מבין אותי ואני לא מבין אותך. זה קורה לי פעם במיליון שנה שזה קורה לי. שיבזבזו את הכסף שלהם על קמפיינים, זאת לא דמוקרטיה פה. יש לו מספיק ערוצים שישדר שם. הם לא חולים". 

זנדברג: "אני מאזינה לשיחה ביניכם, ואני חייבת להגיד שאני כמעט מצטערת שהאייטם הזה בכלל מתקיים. מעדיפה שהזוהמה הזאת לא תזכה לזמן אויר". 

אלדד: "זה הטרור הלהט"בי. אין סימטריה. בין הזכויות לבין הניסיון להיאבק ביניהם. זה לא צריך לזכות לזכות שווה וסימטרית".
זנדברג: "זה תיוג שגובל בהסתה. עוד מעט נחזור לטיפולי המרה".

אלדד: "לשמאל מותר הכל, ללהט"בים מותר הכל. מדירים דעות. צריך להבין, מה שמשגע אותי זה שתמר זנדברג, בשם חופש הביטוי עוצרת את חופש הביטוי". 
 
כספית המשיך וסיכם: "אני לא מפחד מהלהט"בים. הודיתי בזה. זאת תוכנית אישית, אתה צודק לגבי עניין חופש הביטוי, אז אני אומר לך, אני לקחתי את זה לאישי. כל פעם שחזרנו אליו, הוא אמר 'חולים', אני לא מוכן להגיש תוכנית שבה זה נאמר ב-2019. היו הומאים לפני ה-BDS". 

אלדד
: יש דברים שאני לא יכול לשמוע, אבל אני לא אומר את זה בשם חופש הביטוי".