אורנה פרץ, הפעילה החברתית שעוררה סערה כשראש הממשלה בחר לכנות אותה "משעממת" לאחר שמחאה מולו על היעדר חדר מיון בקריית שמונה התארחה היום (רביעי) בתוכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM לאחר שהוזמנה למשכן הכנסת כדי להשתתף באירוע השקת השדולה לקידום והעצמת נשים בפריפריה ושיתפה בתחושותיה ובפחד שירצחו אותה: "אני עוברת ימים לא קלים וגם בני משפחתי עוברים ימים לא קלים. חשבתי שההזמנה שלי לכנסת לוועדה כל כך חשובה למען קידום מעמדן של הנשים בפריפריה תעזור אך התברר לי שלא. אני אמנם לא גדולה כמו רבין אבל אני מרגישה שפוגעים בשמי בצורה הכי קשה שיש כשאני לא עשיתי רע לאף אחד".



"אני סובלת, יש בי כאב, קושי ובכי כל הזמן. אני כבר לא ישנה ולא אוכלת", סיפרה, "אני מתקשה להתבכיין כך בשידור אך אני רואה כמה היד של האנשים קלה על המקלדת. בעבר, בכל מקום שהיו תוקפים את ראש הממשלה הייתי מגיבה לטובתו ולטובת משפחתו. כעת אני עוברת שיימינג וסופגת קללות קשות. מכנים אותי טיפשה ומטומטמת ומאחלים לי למות. תכף יעמידו אותי בכיכר העיר ויסקלו אותי באבנים. הטוקבקים כל כך קשים ויש מאות כאלה, והם דווקא מאנשי ימין כמוני. הייתי מאלה שהפגינו נגד "שוברים שתיקה" ואפילו התראיינתי כאן בנושא".





דוידוב הצביעה על מגל שכינה את פרץ "חוצפנית" בחשבון הטוויטר שלו. מגל הגיב: "לא ידעתי שמדובר בפרץ, חשבתי שמדובר במישהי שמפריעה לראש הממשלה". פרץ הוסיפה: "הרגשתי שאני זועקת מדם ליבי. כשראש הממשלה הגיע סוף סוף לקריית שמונה הבטן שלי כבר כאבה ורק רצתה לזעוק. אני מצטערת רק בשביל משפחתי וילדיי על מה שקרה. מעבר לכך אני לא מצטערת כלל. אילו ילדיי לא היו נפגעים מכך הייתי חוזרת ועושה זאת שוב. המשפחה שלי על כבר על הסף. ילדיי קוראים את הטוקבקים על אמא שלהם, תתארו לכם איך הם מרגישים. למזלי איש לא מאיים על שלומם אך זה מאוד לא נעים לראות את אמא ככה אחרי שתמיד הייתי חזקה. כבר איבדנו את חופש הביטוי וכל צלם אנוש. הייתי רוצה שהמנהיג שלי יהיה המנהיג של כולנו. אחרי מה שעברתי וחוויתי הבנתי שהמנהיגים שבחרתי בקלפי שכחו אותנו. אני כבר לא יודעת למי להאמין".



"אני מרגישה שזעקתי מדם ליבי", הדגישה, "כל חיי הייתי ליכודניקית אך בבחירות שיהיו אני לא אצביע לליכוד. אני עדיין בסערת רגשות. נתניהו צריך לראות אותי כמו הבת שלו. כפי שהבן שלו נלחם על כבודו ברשתות החברתיות כך גם ילדיי שלי".



 דוידוב סיכמה: "כל הפוליטיקאים מנצלים כעת את רגעי החולשה שלך. אם ראש הממשלה היה אנושי הוא היה אומר שהייתה אי הבנה ומתנצל. הוא רק ירוויח מההתנצלות שלו. זכותה הייתה להפריע לראש הממשלה בנאומו". מגל קרא לסיום: "תעזבו את אורנה. גם אני עברתי לינץ' ואני יודע כמה זה קשה. מה שקורה ברשתות החברתיות הוא נוראי. גם דוידוב עוברת את זה ביום יום אבל נתניהו ומשפחתו עוברים את זה הכי הרבה".