הפרקליטות שוקלת להגיש כתב אישום נגד הדוגמנית בר רפאלי ואמה ציפי בגין העלמות מס, כך מסתמן מההתפתחויות האחרונות בפרשה. היום (שני) הגיע פרקליטה של רפאלי, עו"ד אודי ברזילי לבית המשפט, והצהיר בשמה של מרשתו כי היא מאשרת העברת תדפיסי חשבונות הבנק שלה ושל אמה המתנהלים מעבר לים. הודעתו של עורך הדין ברזילי גרמה לביטול הדיון שהיה אמור להיערך היום, ואליו חויבו הדוגמנית ואמה להגיע. 
כידוע, הוציא ביהמ"ש צו המחייב את רפאלי להמציא לחוקרי רשות המסים את תדפיסי החשבונות האלו לשנים 2010-2009, אז טענה כי גרה בחו"ל. הצו הוצא לאחר שלא נענתה לבקשת רשות המסים והפרקליטות להמציא את אותם מסמכים. 
הדרישה מרפאלי להמציא את תדפיסי חשבונות הבנק מקורה בפרקליטות. לאחר שחומר החקירה הועבר לעיונה לקבלת החלטה עם תום חקירת רשות המסים. במסגרת זו ביקשה הפרקליטות מרשות המסים לבצע מספר השלמות חקירה בטרם יוחלט אם להגיש כתב אישום. יחד עם זאת, עצם הבקשה לבצע השלמות חקירה מצביעה על כך שבפרקליטות בוחנים ברצינות הגשת כתב אישום.

על פי גורמים המעורים בפרטי החקירה, ההתנהלות של רפאלי והעובדה שלא מיהרה לספק את החומר הנדרש נמצאת בעוכריה, שכן "זו לא היתה דרישה של רשות המסים אלא של הפרקליטות. העובדה שלא הומצאו המסמכים למרות צו בית המשפט, יוצרת מצב שבפרקליטות יקשיחו את העמדה נגד רפאלי ואמה. 

כזכור, רשות המסים הוציאה שומה נגד רפאלי ואמה, הנאמדת בסכום של עשרות מיליוני שקלים, על השנים 2010-2009. רפאלי טוענת כי אינה חייבת שקל משום שאותן שנים התגוררה בחו"ל וניהלה מערכת יחסים זוגית עם השחקן ליאונרדו דיקפריו. ברשות המסים לא מאמינים לגרסה זו וטוענים כי רפאלי גרה בארץ ברוב הזמן הזה ויצאה לחו"ל לעבודות בלבד. בנוסף, טוענים ברשות המסים, רפאלי קיבלה באותה תקופה הנחות סלב ברכישת רכב והשכרת הדירה המפוארת בה התגוררה ולא שילמה עליהם מס כנדרש.