ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (חמישי) בצהריים לטקס חנוכת הזרוע הרביעית בטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון. בין המשתתפים בטקס גם שר התחבורה ישראל כץ, מנכ"ל רשות שדות התעופה יעקב גנות ומנכ"ל נתב"ג שמואל זכאי. הזרוע הרביעית נקראה על שמו של שר התחבורה לשעבר, חיים קורפו.



נתניהו לא התייחס כלל להמלצות המשטרה להעמידו לדין בגין קבלת שוחד. שר התחבורה ישראל כץ תמך בו בהקשר זה ואמר לו בשולי הדברים: "יש לי אמון מלא בך ואני מחזק את ידיך". נתניהו התייחס לתנועה האווירית ואמר: "נמשיך לפתח את נתב"ג ונחנוך נמל תעופה חדש (ברמון), מספר הנוסעים זינק בזכות מדיניות השמיים הפתוחים ופיתוח התיירות".



"3.6 מיליון נוסעים הכניסו אשתקד 20 מיליארד שקל", הוסיף. "גם בנמלי הים תהיה תחרות וישראל גם תהפוך למרכז תובלה ימי. נמשיך במקביל להשקיע בפיתוח התשתיות והתחבורה היבשתית. היעד הוא להצמיח כנפיים ולבסס את המדינה. צמיחת התעופה במדינת ישראל פשוט אדירה. אנחנו זוכרים את נמל התעופה הישן והקטן. היום בקושי אפשר להכיר את השדה".

מאות המשתתפים בטקס בירכו את חנוכת הזרוע החדשה: "יום מאוד מרגש לכולנו". בתו של קורפו, מיכל, התייחסה לקריאת הזרוע על שם אביה: "מודים על הכבוד שניתן לנו. קריאת השרוול הרביעי על שמו של אבא - מהווה סוג של סגירת מעגל". קורפו כיהן כשר התחבורה בארבע ממשלות וארבע שנים כיו"ר רשות שדות התעופה.

נתניהו התייחס גם לצאתו הערב לוועידת מינכן ואמר: "אציג את התוקפנות האיראנית באזור".