כתב הפלילים בוקי נאה התראיין היום (ראשון) לתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, וחשף פרטים חדשים על מבצע המעצרים הנרחב שביצעה המשטרה, ובו נעצרו כ-20 חברי ארגון הפשיעה של עודה קוטאייר חשודים בהתנקשות באביחי וקנין בבית ים ורצח כפול של מריה גאנם ונאדי פראס ביפו, כשהיחידה המרכזית של מחוז תל אביב חושדת כי בשני המקרים הנרצחים נורו בטעות וכי יעדי ההתקשות היו שונים. 



כתב הפלילים בוקי נאה התייחס לידיעה וטען: "בישראל מתבצעת המון עבודה אך היהודים בארץ לא אוהבים לעבוד ולכן הם משתמשים בקבלני משנה, כך בדיוק קרה במקרה הזה. לארגון הפשע הייתה חולית חיסול שעבדה בשבילו והסתבר שהיא חיסלה את האנשים הלא נכונים, ייתכן שאחרי שעקבו אחרי רכב מסוים התגלה שאדם אחר נהג אדם שלא תכננו לחסלו. ישנם כל מיני עבריינים שנמצאים בחו"ל ולא ניתן לדעת בוודאות שהם היו אלו שהזמינו את החיסולים".





עוד הוסיף: "המשטרה ביצעה תרגיל יפה לאיתור המחסלים. המשטרה ביקשה מחברת חשמל לבצע בעיות חשמל בג'לג'וליה, בו חשדה שנמצאים המחסלים ולאחר שהוזמן טכנאי התקינה חברת חשמל מצלמות אבטחה עבור המשטרה ותפסה את הפושעים".

כשנשאל האם חקירת המשטרה מבוססת על אותו בסיס ממנו הוזמנו החיסולים השיב: "ישנם כ-20 עצורים שחשודים כי הם עבריינים שביצעו חיסולים, גנבו מכוניות ועוד אך משטרת ישראל עם היד כל הזמן על הדופק על משפחות הפשע. מרבית הפושעים הישראלים לא נמצאים בארץ או שוהים בבתי הסוהר בכלא. בסופו של דבר לא מדובר בגיבורים גדולים הרי הם זקוקים לחברת קבלנים בג'לג'וליה שתעשה עבורם את העבודה".