אבנים הושלכו לעבר גן ילדים בעיר גבעתיים, בשעות הבוקר, בזמן שהילדים שהו בתוך הגן. ההורים קיבלו הודעות בוואטסאפ של הגן על המקרה. "ברגע שהגננת חזרה מחקירת המשטרה, היא התקשרה אלי ויחד ניסחנו הודעה להורים", דיווחה ל"מעריב" רננה חזי-גיספן, נציגת הוועד בגן. "מסתובבים הרבה פועלים ליד, כי הגן נמצא ממול למרכז מסחרי שעדיין בשיפוצים. ממה שהבנו מהגננות הפועלים החלו לזרוק אבנים כשהגננת והסייעת הכינו אוכל לקראת הצהריים והילדים היו בחוג מוזיקה".



"נבהלתי והגעתי לגן בצהריים. הילד סיפר שהגיע משטרה לגן. סיפר שהיו דפיקות על הגג", סיפרה אחת האמהות המודאגות, "הגננת בקור רוח לחצה על לחצן המצוקה שבגן והמשטרה הגיעה במהרה. היא סיפרה שהרבה הורים לחוצים הגיעו כבר בשתיים אבל הילדה שלי הייתה רגועה ולכן השארתי אותה עד שלוש וחצי בגן", דיווחה סיון סולניק.



"עד עכשיו ההורים לא רגועים ושוקלים האם לשלוח את הילדים לגן, מאחר ואין מחיצה בין הגן לאתר הבנייה. מדובר בארבעה מטרים בלבד שחוצצים בין שני המבנים", מספרת חזי-גיספן.



תגובת העירייה: "מרגע שהגננת הבינה מה קורה ולחצה על לחצן המצוקה, המצוי בכל גני הילדים בעיר ומדווח על מקרי מצוקה מיידית למשטרה ולשיטור העירוני, ועד שהגיעו למקום כוחות משטרה וניידת שיטור עירוני, חלפו כשתי דקות. שני הפועלים, שעבדו במרכז המסחרי והשליכו את האבנים תועדו, נתפסו והועברו לידי המשטרה.



"יתר הפועלים שעבדו באתר הבנייה עברו בדיקה נוספת, מעבר לבדיקה השבועית אותה אנו עורכים בכל שבוע בכלל אתרי הבניה בעיר. צוותי הגנים והמאבטחים תודרכו והחל ממחר, תהיה נוכחת במקום ניידת שיטור עירוני בשעת הכניסה והיציאה של הילדים".



תגובת המשטרה: "התקבל דיווח.העניין בחקירה ומטבע הדברים לא ניתן לפרט".