פעילת השכונות שמתגוררת בדרום תל אביב העלתה היום (שבת) פוסט זועם לאחר שקיימה אמש קרב צעקות עם ספיר סלוצקר-עמרן, המתנדבת אגודה לזכויות האזרח, וגם היא תושבת שכונת התקווה בדרום תל אביב. בפוסט שפרסמה גולן, היא טענה כי שסלוצקר-עמרן היא פעילת ארגון שמאל קיצוני, וכי ערוץ 2 שיתף עמה פעולה.



"נתתי לפעילה השמאל קיצונית להגיד את שקריה - אבל היא לא נתנה לי להגיד את האמת שלי, וצרחה כמו מי שאחוזת דיבוק של ממש. אז עניתי לה. כי אסור לתת לאויב מבפנים לחשוב שעם צעקות הוא יגיד את המילה האחרונה, ולמרות שלא הצליחו להשתלט עליה והראיון קוצר לחצי", האשימה גולן.





"החום של אנשי המזרח הוא לכבד ולנשק"

בנוסף לכך, התייחסה גולן לתמונת אמה כשהיא מנשקת את ידו של ראש הממשלה, וטענה כי מדובר בעריכה מגמתית. "ראיתי את המניפולציה שהייתה שם באולפן חדשות ערוץ 22 כשכל מה שעניין אותם זו העובדה שאמא שלי בת ה-70 שעלתה מעיראק בגיל שלוש וסובלת כבר 10 שנות התעללות במדינת דרום ת"א - נישקה את ידו של בנימין נתניהו מתוך התרגשות שהנה סוף סוף הוא יציל את תושבי השכונות, סוף סוף הוא יציל אותה".

פעילת השכונות המשיכה והוסיפה כי "מה לעשות, חום של אנשי המזרח הוא לכבד, לאהוב, לחבק ולנשק - על אחת כמה וכמה כשהם חושבים שמישהו רוצה בטובתם. אני לא ראיתי כשהיא הייתה איתו מרוב ההמולה, אבל אני כן רואה את מבול המתנשאים מאז. את יפי הנפש, את שנאת החינם והרוע שנשפך מכל עבר. שער מלגלג ב"הארץ", מאות פוסטים וציוצים של של אנשי וכתבי שמאל, וטלפון דוחה אחד במיוחד מלפני כמה דקות מהמערכת של תכנית הבוקר של אורלי וגיא".

"חבל שלא יכולתם לשמוע את הטון המזלזל. ובעיקר חבל שהגזענות האמיתית במדינת ישראל היא לא שלנו אל המסתננים, היא מכוונת דווקא אלינו - אנשי השכונות, אנשי עמך ישראל. וממי היא מגיעה? מהאליטה השלטת והמנותקת, ממי שלא רואה בנו כאלו שראויים לחיות את אותם חיים שהם חיים. שבוע טוב לך ישראל. עוד נצליח לאחד את הקרעים על אפכם ועל חמתכם של כל שונאי ישראל מבחוץ ובעיקר מבפנים", היא סיימה את דבריה.