מעצרו של תושב אבו גוש בן 28 הוארך היום (חמישי) בחמישה ימים, זאת בחשד לביצוע עבירות מין ומעשים מגונים בנשים, תוך כדי מתן עיסוי. אתמול התקבלו במשטרה תלונות של שתי נשים בנות 20 שמסרו כי תוך כדי עיסוי שקיבלו מהחשוד, האחרון ביצע בהן מעשים מגונים. הנשים הגיעו למכון עיסוי, המעניק עיסויים לאנשים עם מוגבלויות ראייה ושמיעה. מהחקירה אף עולה, כי החשוד התחזה לחירש, כך הצליח לעבוד במקום ולבצע את זממו. על פי החשד, תוך כדי עיסוי לכאורה החדיר החשוד את ידו מתחת לתחתוניה של אחת המתלוננות ועיסה את איבר מינה. במקרה אחר, עיסה את חזה של המתלוננת השנייה.



לפני מספר חודשים הגיע החשוד, למכון העיסוי ברחוב דרוינוב בתל אביב, התחזה לחירש וביקש להתקבל לעבודה כמעסה. כיוון שאותו מכון מעניק שירותי עיסוי כביכול לבעלי מוגבלויות ניאותה בעלת המכון להעסיקו והוא החל לעבוד במקום כפרינלסר. היום הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, אז כאמור הוארך מעצרו עד ליום שני הקרוב. 



מעבר לכך במשטרה ביקשו מכל היודע דבר על מעשיו של החשוד או כל מי שנפגעה ממעשיו להגיע לתחנת משטרה קרובה או להתקשר למוקד 100 של המשטרה. עוד קוראים במשטרה לצעירות נוספות שעברו עיסוי באותו מכון וייתכן כי נפלו קורבן למעשיו של החשוד, להתלונן במשטרה.