אמיר תכרורי, בן 24 ואנאס עאבד, בן 23 הם ההרוגים בפיצוץ שאירע היום (שלישי) במחסן זיקוקי דינור בשרון. סדרת הפיצוצים הפרה את השלווה של מושב פורת שם נמצא המחסן. מדובר במחסן זיקוקי דינור שהוא ככל הנראה פיראטי ולא חוקי. במקום שהו מספר אנשים, וככל שתמונת המצב התבהרה, הסתבר כי מדובר בטרגדיה. גופה אחת אותרה באזור האירוע, ולאחר חיפושים נמצאה גופה נוספת. שלושה אנשים פונו מהמקום כשהם במצב קל.  

משפחת הנספים דרשה לחקור את נסיבות האסון. אמיר תכרורי שנהרג באסון, היה אמור להתחתן בעוד עשרה ימים. אביו של עאבד אמר: "זה אסון גדול עבור המשפחה. עד עכשיו אנחנו לא מאמינים. אני מטיל את האחריות לאסון על האחראים למפעל. אנו דורשים חקירה". 

עשרות בתים במושב ניזוקו כתוצאה מהדף הפיצוצים. שמשות של חלונות התנפצו ועשן סמיך עוטף את האזור כולו. כוחות ההצלה והמשטרה, שבתחילה נעזרו בכוחות שהגיעו מכלל המחוזות, הצליחו להשתלט על האש לא לפני שבמקום הופעל נוהל מכת אש, ו-27 צוותי כיבוי אש הגיעו על מנת לעזור. הכוחות בשטח סיפרו על אירוע לא פשוט לתפעול, בעיקר מהחשש כי האש תתלקח גם לשדות הסמוכים. 



פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לחמישה אנשים, ששלושה מהם פונו לבית החולים להמשך טיפול. אחד מהשוהים במקום, גבר כבן 50, נפצע באורח קשה, ופונה כשהוא סובל מכוויות, מורדם ומונשם. פצוע שני, כבן 30, פונה מהמקום שהוא פצוע באורח קל וסובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון, ונשלח לבית החולים מאיר. פצוע נוסף פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, לאחר שנפגע באורח בינוני. לדברי ד"ר חיים פארן ראש מחלקה כירורגית א' ואחראי טראומה בבית החולים, "מדובר בעובד זר שסובל מפגיעות בגב עקב חבלה". שני ילדים שטופלו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים.