בצל המשך חקירות פרשות 1000 ו-2000, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגישה היום (ראשון) ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, תלונה על הדלפות מגמתיות, לטענתה, מחקירת "פרשת המתנות". פרקליטה של נתניהו טוען כי לאחר שמסרה עדות במשטרה, הודלפו פרטים כוזבים על קניית משקאות אלכוהוליים, ועל מה שמכונה "כרטסת מילצ'ן", שבה תועדה, לכאורה, העברת המשקאות למשפחת נתניהו.



גורמי החקירה טוענים כי בניגוד לטענתה של נתניהו כי התייחסו אליה בצורה מזלזלת במהלך החקירה, היא תקפה אותם מילולית והטיחה בהם מילים קשות במהלך החקירה. החוקרים טוענים כי התייחסו אליה בכבוד למרות היחס שהעניקה להם. כאמור, נתניהו נחקרה בפרשת המתנות בשבוע שעבר. אם בחקירה עלה כי מילצ'ן דאג "לפנק" את ראש הממשלה בסיגרים יוקרתיים, לגבי רעיית נתניהו מתייחסים החוקרים בקבוקי שמפניה שהזמינה ממילצ'ן. חשוב להדגיש כי רעיית ראש הממשלה מסרה עדות בלבד בפרשה והיא אינה חשודה בעבירה כלשהי.



התלונה מפנה לפרסומים בחדשות 2, לפיהם החוקרים הטיחו בה דברים אודות בקבוקי השתייה שהעביר לבני הזוג איש העסקים ארנון מילצ'ן. עוד פורסם כי נתניהו טענה שמדובר בחילופי מתנות לגיטימיים בין חברים. "כמובן שהדברים אינם משקפים את שהתרחש בפועל ומהווים הדלפה עוינת ומגמתית. מדובר בבידוי ראיות, בשיבוש הליכי חקירה ובהצגה מטעה במתכוון של הדברים".



החשבוניות שהמשטרה ביקשה במסגרת החקירה בגין קבלת טובות הנאה מצד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נחשפו בשבוע שעבר בחדשות 2. בתיעוד שפורסם במהדורה המרכזית נשמעים עובדי החנות בהרצליה מספרים על הבקבוקים שנהג לרכוש איש העסקים ארנון מילצ'ן שעל פי החשד העביר משקאות וסיגרים למשפחת נתניהו. אשת קשר ממשרדו של מילצ'ן פנתה למנהל החנות וביקשה ריכוז של החשבוניות בין השנים 2010 ל-2012.



הרכישות התחילו בסוף מרץ 2010 עם קניה בסך 4,205 שקלים והמשיכו ברכישה נוספת ב-6 באפריל 2010 בסכום זהה. כעבור שלושה חודשים בוצעו שתי רכישות נוספות בסכום של כעשרת אלפים שקלים. גם בשנת 2011 התקיימו שלוש רכישות נוספות שהסתכמו בכ-5,000 שקלים וביוני 2012 קניה נוספת בסכום של 4,500 שקלים. כך המשיכו הרכישות בסכומים של אלפי שקלים, בין היתר של שמפניה ב-1,790 שקלים. ממרץ 2010 עד דצמבר 2012 שילם מילצ'ן לחנות המשקאות כ-57,480 שקלים.