שוטרי מחוז ירושלים עסוקים בימים האחרונים בשריפות הגדולות שפוקדות את האזור, בפשיעה היומיומית והיערכות לאירועים ביטחוניים שעלולים לפקוד את הבירה, אבל גם זה לא מנע מקצין אחד לעצור לרגע ולהפגין אנושיות כלפי שלוש נשים במצוקה והוכיח שהמושג "קצין וג'נטלמן" עדיין שריר וקיים.



סגן ניצב ארז תבור, מפקד תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, עשה הערב (רביעי) דרכו בכביש 1 ביציאה מירושלים כששם לב שבצד הדרך עמדה אישה, טלי חפץ, עם תקר בגלגל וסימנה לרכבים לעצור כדי לסייע לה. סנ"צ תבור נעצר עם הניידת מאחורי רכבה של חפץ, הפשיל את שרווליו, הוציא את הגלגל הרזרבי ממקומו והחל לפרק את הגלגל המפונצ'ר באדיבות עד שתיקן את הגלגל והרכב היה תקין להמשך הנסיעה.



מסתבר שחפץ, יחד עם חברותיה יהודית לוין ורויטל אבלס, שלושתן מנהלות בתי ספר בהרצליה, סיימו דקות קודם לכן כנס מנהלים של אבני ראשה בבנייני האומה בירושלים ובדרכן הביתה גילו כי אחד הצמיגים התפנצ'ר. "עצרנו בצד הדרך בירידה מירושלים והרמתי את היד כדי לסמן לנהגים לעצור", סיפרה, "הקצין הנחמד הזה עצר מאחורינו ובחפץ לב אמיתי החליף את הגלגל ברכב שלי כדי לאפשר לנו להמשיך בנסיעה. בזכות קצינים שכאלה רואים את פניה היפות של המשטרה".



קצינים בכירים במשטרה לא מופתעים. "מדובר באחד הקצינים המוערכים והאיכותיים במחוז. מגיע לו שאפו ענק בימים אלו על אצילות הנפש שלו", אמרו.