גבי גזית אירח באולפן ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את יואש פלדש, אמן הקונה נשמות מאנשים תמורת כסף כדי, כדי שאלו יישארו איתו לעד ולא "יילכו לאיבוד" לאחר המוות. גזית מכר לו את נשמתו תמורת 222 שקלים, אותם תרם לילדים חולי סרטן דרך עמותת "חיים" בה הוא פעיל. "ברגע שאתה מוכר לי את הנשמה אנחנו נישאר ביחד עד הנצח", אמר פלדש, וגזית הכריז שאין לו בעיה עם זה. "אני לא מאמין שיש נשמה", הדגיש.

 

 "יש לי פרויקט בשם 'האלמן' במסגרתו אני רוכש נשמות של אנשים", הסביר פלדש. "הסיבה היא התמודדות עם הנצח. הרבה אנשים חושבים מה קורה אחרי המוות והתמודדות לבד עם הנצח היא דבר בעייתי. חשבתי שבמקום להיות נשמה אחת שיוצאת למסע הזה, לארגן לעצמי צבא של נשמות, או תמנון של נשמות. פרסמתי מודעה ב'הארץ' וברחבי תל אביב, והגיעו פניות מכ-50 איש. מתוכם רק 5 הסכימו למכור".
הרב חיים נבון, רב קהילת "השמשוני" במודיעין, אמר בתגובה בשידור: "יש תיעוד של כל מיני אנשים שניסו למכור את הנשמות שלהם ולך מציעים את המחיר הכי נמוך. פאוסט של גתה קיבל נעורי נצח ואושר נצחי. אתה מקבל 222 שקלים, נראה לי שדפקו אותך בעסקה. מדובר בפעולה חסרת משמעות. הנשמה היא לא שלך, הנשמה היא אתה. אתה לא יכול למכור אותה כי היא לא שייכת לך, היא המהות שלך. אפשר להגיד שהיא שייכת לאלוקים אבל היא ודאי לא חפץ או נכס. אי אפשר למכור אותה. הנשמה היא מה שנותר כשאתה מקלף את כל הדברים האחרים שניתנים להסבר, הגוף, התאוות, היצרים, הרצונות. הנשמה היא מה שמעבר והיא לא ניתנת להסבר בעודך בחיים. כאשר תמות היא תעבור למקום אחר".