חגיגת בזבוזים: ענבל אור, יזמית הנדל"ן שעומדת במרכז פרשת העלמת מס, ביצעה רכישות אישיות מתוך חשבון החברה בראשה עמדה, "אור סיטי נדל"ן", כך דווח הערב (שלישי) בערוץ 10. בכתבה הוצגו הדוחות הכספיים של החברה, בהם מופיעות הוצאותיה האישיות הנעות בין מאות לאלפי שקלים בחנויות כגון "אפרודיטה", שם הוציאה 545.52 שקלים, "פקטורי 54" בה הוציאה 3,333 שקלים, ו"שלומית מועלם תכשיטים", שם הוציאה 1,897.5 שקלים. נוסף על כך שילמה 300 שקלים לשפית פרטית.



הבוקר פורסם כי בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה על פירוק סופי של חברת הנדל"ן בראשה עומדת אור. השופט איתן אורנשטיין אמר כי יש לפרק את החברה באופן סופי כיוון שאין סיכוי להבראה שלה ושל שבע החברות הבנות. בנוסף, נגד אור הוצא צו עיכוב יציאה מהארץ ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של רוכשי הדירות. בכתבה בערוץ 10 הופיעה אחת הלקוחות כשהיא זועמת: "מדובר בנוכלת מניפולטיבית", אמרה. "היא ניצלה תמימות של קונים. אנחנו רק רוצים לסיים את הסיוט". 



פרקליטה של ענבל אור, עו"ד ראובן בילט התראיין לגלי צה"ל לאחר החלטת בית המשפט ואמר: "אנחנו מכבדים את החלטת בית המשפט אך סבורים שהקפאת ההליכים עדיפה לבעלי הדירות. מינוי נאמן מטעם בית המשפט היה מועיל לכולם אך בית המשפט סבר אחרת וחבל".



כזכור, אור נעצרה לפני כחודש וחצי בחשד להעלמת עסקאות בשווי של עשרות מיליוני שקלים ויחד איתה נעצר גם סמנכ"ל הכספים שלה, בחשד שסייע לה בהעלמת עסקאות בעשרות מיליוני שקלים. הסמנכ"ל נעצר לאחר שחקירה סמויה שנערכה במשך כחצי שנה על ידי חקירות מכס ומע"מ בירושלים בשיתוף משרד מע"מ ומס קנייה תל אביב, הפכה לגלויה. הוא שוחרר בהסכמתו תמורת הפקדת מזומן בסך 100 אלף שקלים, התחייבויות וערבויות על סך 700 אלף שקלים והפקדת דרכונו ל-180 יום.