עורכת ומגישת החדשות לשעבר, נטי פיינברג, הלכה לעולמה היום (חמישי) בגיל 38 בבודפשט בהונגריה, לאחר שהתמוטטה באופן מפתיע בביתה. פיינברג שימשה כמבזקנית בחדשות 10 ולפני מספר חודשים עזבה את הארץ ועברה להונגריה, שם נטלה חלק בעריכת תכנית טלוויזיה איראנית. בעבר אף ערכה את שעשועוני הלילה של הערוץ, שהופקו גם כן בהונגריה.



אחד מחבריה סיפר ל"מעריב אונליין": "נטי היתה נשמה אמיתית, אוהבת אדם, תמיד הסתדרה עם כולם בעבודה ועזרה תמיד בכל מה שביקשו ממנה. העתיד המקצועי שלה היה נראה מבטיח. היא נלחמה קשה כדי להגיע למסך מהרדיו בו החלה, וכאשר עשתה זאת, היא הרגישה שכל השאיפות שלה התגשמו. היא מאוד רצתה להמשיך ולהתקדם, וזה תפס אותנו בהלם מוחלט, אני עדיין לא מאמין שזה קרה". 



מנכ"ל חדשות ערוץ 10, גולן יוכפז, סיפר על אשת התקשורת שנפטרה: "בצער רב אני נאלץ להודיע על מותה של חברתנו היקרה נטי פיינברג. נטי, שימשה במשך שנים כעורכת חדשות וכמגישה, בעיקר בשידורי הרדיו של חדשות 10 – אדם עם לב ונשמה גדולים, וחיוך טוב שנפרש במשך שעות בדסק החדשות שאותו אהבה כל כך".



יוכפז הוסיף כי "לאחרונה נפרדנו זמנית מנטי, שיצאה לקחת חלק בפרויקט טלוויזיוני בהונגריה. בשעות האחרונות הלכה נטי לעולמה בבית חולים בבודפשט, לאחר שבמפתיע התמוטטה. ארונה של נטי יגיע בקרוב לישראל, והיא תובא למנוחות, ככל הנראה בנהריה. כולנו משתתפים באבלה הכבד של המשפחה, יהי זכרה הטוב של נטי ברוך".



ערן סורוקה, מנהל הרדיו של חדשות 10 ועורך נענע 10 הוסיף בכאב: "לנטי היתה אישיות כובשת ונעימה. היא היתה מקצוענית וגילתה במשך שנים חלק מהנוף בדסק של חדשות 10, זה בלתי נתפס מה שקרה לה. מישהי כל כך מוכשרת וצעירה נלקחת מאיתנו בגיל כל כך צעיר".