בני משפחותיהם של קורבנות גל הטרור הנוכחי דורשים מממשלת ישראל לגרש את משפחות המחבלים. במכתב שפורסם היום (ראשון), אומרות המשפחות, ש"מכיוון שהשימוש בעונש מוות, העונש הראוי למחבלים, נמנע מאיתנו בגלל הרחמנות היהודית, יש לגרש את המשפחה שגידלה את הרוצח, חינכה אותו ולימדה אותו לשנוא יהודים ולרצוח אותם".



בפתח המכתב, כותבים בני המשפחות כי הם דורשים מהממשלה "לעשות כל שביכולתה על מנת לעצור את שטף הדמים". עוד כתבו, כי "הפעולות שמדינת ישראל נוקטת על מנת לעצור את ההסתה ואת מסעות הרצח לא עובדות והרוע הזה חייב להיפסק".



המכתב של קרובי קורבנות הטרור
המכתב של קרובי קורבנות הטרור



בני המשפחות ביקשו במכתב מחברי הכנסת לסייע להם לדאוג לגירוש בני המשפחות, "פעולה שאף פעם לא תהיה מידתית, כיוון שהתשובה שמגיעה לרוצחים השפלים ולמשפחותיהם צריכה להיות הרבה יותר כואבת ומרתיעה".



הקרובים של הנרצחים ביקשו להזכיר, כי קרוביהם נרצחו על רקע גזעני, נשחטו על רקע היותם יהודים. "מדינת ישראל חייבת להבהיר כי לא תסבול רצח של יהודים ותעשה כל דבר בשביל לסכל את הרצחנות הזאת", כתבו, "ואם כרגע אין אפשרות לעשות באמת 'כל דבר' - גירוש המשפחות ופגיעה כלכלית זה המינימום".



עד כה נרצחו 30 בני אדם בגל בטרור הנוכחי. 25 מהם נרצחו בשנת 2015, ואילו בחודש האחרון נרצחו חמישה בני אדם: אלון בקל ושמעון רוימי, שנרצחו בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב ואמין שעבן, נהג מונית שנרצח ליד מלון מנדרין. שלושתם על ידי המחבל נשאת מלחם. דפנה מאיר נרצחה על ידי מחבל בפתח ביתה בעתניאל ושלומית קריגמן נדקרה למוות בבית חורון.