בן כהן, העבריין שאיבד את רגלו הימנית ואת כף רגלו השמאלית בניסיון חיסול בשבוע שעבר, התראיין הערב (שישי) לחדשות 10, ולדבריו, מצבו טוב והוא מרגיש "לא רע בכלל". כהן מסר כי הוא "יצא ממקומות יותר קשים, אז בטח שזה לא יעצור אותי".
 
על הסרטונים שהופצו, שבהם הוא נראה אומר כי הוא לא רוצה לחיות, אמר: "מה שהיה נראה בטלוויזיה, זה לא מה שזה. הנה, אנחנו מדברים, אתה רואה שזה היה נראה קשה, ואנחנו מדברים בכל זאת. יש לי שיקום 'קצר' ואני צוחק. כל היום אני צוחק".
 
אחותו, דנה כהן, אמרה לחדשות ערוץ 10 כי "עד שהוא מובל לחדר ניתוח, ועד שלא מרדימים אותו ומנשימים אותו, הוא בהכרה מלאה, רואה ושומע, הוא לא היה צריך לחכות לרופאים. הוא זכר את הכל. הוא לוחם אמיתי, ואני בטוחה שהלוחמנות תביא אותו חזרה לחיים ממש מהר". בן כהן הוסיף: "יש לי שיקום וזהו - הביתה".
 
כשנשאל כיצד ייראה ללא רגליו, השיב: "אני מזמין אותך בעוד חודש לראות אותי יותר יפה, יותר גבוה, יותר הכל".


חובות בשוק האפור

 
כהן הוא אחד מגובי החובות האקסלוסיבים בישראל. פעילותו אינה מתרכזת בצ'קים של עשרות אלפי שקלים לצ'יינג'ים, אלא בחובות של מיליונים לטייקונים של השוק האפור. 
 
ביום שלישי שעבר מלחמת העולם התחתון שיבשה שוב את חיי השגרה בישראל. פיצוץ רכב אדיר הרעיד את צומת הרחובות ערבי נחל פינת שפע טל ברמת גן. האזור נמצא על גבול תל אביב ורמת גן, וגרם לפקקי תנועה אדירים, רק במזל הפיצוץ לא פגע במספר אנשים נוספים וחפים מפשע. היעד לפיגוע היה כהן, בכיר בארגונו של עמיר מולנר, שנפגע בפיצוץ ביחד עם מאבטחו האישי.

כהן התחיל את הקריירה כמי שנשלח על ידי פליקס אבוטבול לחסל בלוס אנג'לס את אחד העבריינים הנתנייתים שמעל באמונו של הסנדק הראשון. אחרי תשע שנות מאסר הוא נשלח להסדיר חוב של אחד מבעלי סוכנות סובארו לשעבר לאחד, שלי נרקיס. התוצאה, שני רימוני רסס על הסוכנות והרשעות ומאסרים קצרים יחסית לבן כהן ושניים מאנשיו.