אירועי הנטיעות לרגל ט"ו בשבט החלו היום (שני), בראש חודש שבט. בקק"ל ציינו שלאחר שנת השמיטה אשתקד, למעלה מחצי מיליון שתילים יינטעו באירועי ט"ו בשבט בכל רחבי הארץ, בעיקר בשטחים עירוניים. במקביל, יתקיימו טקסי נטיעות ביערות בכל הארץ, ויתקיימו ימים פתוחים במשתלות קק"ל. בימים אלה מועמסות עשרות משאיות במשתלות הקרן: גולני בצפון, במרכז אשתאול וגילת בדרום, בלמעלה משלוש מאות אלף שתילים, שיעשו את דרכם לטקסי הנטיעות בכל רחבי הארץ. 

לפתיחת אירועי ט"ו בשבט יצאו היום תלמידי כתה א' בבית הספר הר טוב שבקיבוץ צרעה לנטיעה הראשונה בחייהם ביער צרעה, בחלקה שנשרפה כליל בקיץ האחרון, בשריפת הענק שכילתה למעלה מ-2,000 דונם של חורש טבעי. 
יו"ר קק"ל, חבר הכנסת לשעבר, דני עטר: "בחג ט"ו בשבט אנו חוגגים את הקשר החזק בין האדם לטבע. מעבר לעובדה שנטיעות מסמלות את הקשר שלנו לאדמה, כל עץ חדש שניטע מהווה תרומה משמעותית לשמירה על הסביבה של כולנו. בחודש הקרוב תתקיים פעילות ענפה של קק"ל לרגל ט"ו בשבט בכל פינה בארץ ואנו נמשיך לקיים את מסורת ומצוות הנטיעות בארצנו ביחד עם הציבור הרחב ונאפשר לדור הצעיר לקיים את פעלות הנטיעה, כפי שאנחנו נטענו בילדותנו."
 

הקרן הקימת לישראל מזמינה את הציבור הרחב לחגיגת נטיעות בפארקים וביערות, במגוון אירועים ברחבי הארץ לכל המשפחה. לפרטים או לתיאום נטיעות קבוצתיות אפשר לפנות למוקד קו ליער.



מוקד קו ליער 1-800-350-550