מורה בן 64, תושב תל אביב, נעצר אתמול בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמידים. הגבר, שעובד כמורה באחד מבתי הספר היסודיים באחת הערים בשפלה, חשוד עוד כי היכה תלמידים והשפיל אותם.



עד כה התקבלו שתי תלונות משני תלמידים בני 10 ו-11. החשוד נעצר, נחקר ובסיום חקירתו נכלא. הבוקר (שני) יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. 



מהתלונות שהוגשו למשטרה עולה, כי החשוד, המשמש כמורה לאנגלית בבית הספר, נהג להכות את התלמידים באמצעות מקל לימוד (שמשמש בדרך כלל להצבעה על הלוח), והשפיל את התלמידים בכך שבנוכחות חבריהם לכיתה נהג לכנות אותם "מטומטמים ואפסים".



עוד עולה מתלונתם של שני הקטינים, כי המורה, כאשר נתן להם שיעורי עזר אחרי שעות הלימודים בתוך בית ספר, נהג לגעת באיברי מינם ולבצע בהם מעשים מגונים. התלמידים סיפרו על המעשים להוריהם, שדיווחו להנהלת בית הספר, והתלונה הועברה לטיפול המשטרה.



חוקרת ילדים גבתה עדות מהקטינים ובעקבותיה נעצר המורה כאמור. בחקירתו הכחיש המורה כל קשר לאירועים, והביע תמיהה על עצם הגשת התלונה נגדו. הבוקר הובא בפני שופט ביהמ"ש השלום בראשל"צ, שם מבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. במשטרה מבקשים לראות האם ישנם תלמידים נוספים שנפלו קורבן למעשיו של אותו מורה. 



עו"ד דימה ברנשטיין שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את המורה אמר היום כי מרשו מכחיש את הטענות על אלימות פיזית וביצוע מעשים מגונים. "מדובר במורה שמלמד כבר למעלה מ-20 שנה ולטענתו מעולם לא הייתה כנגדו אף תלונה. המורה מכחיש את כל החשדות שהועלו כנגדו", הוסיף עורך הדין.