יותר מחצי שנה לאחר שנסגר והוסר על ידי פייסבוק העולמית, כיוון שהפר את תנאי השימוש בכך שהעלה סטטוסים תמורת תשלום, חזר העמוד הפופולרי "סטטוסים מצייצים" לרשת החברתית. 



בחודש ינואר השנה, פורסם ב"גלובס" כי מנהל העמוד, אבי לן, מוכר סטטוסים בעמוד בתמורה לכסף, וזאת מבלי שהוא חושף זאת בפני הגולשים. על פי הפרסום ב"גלובס", שאושר על ידי לן עצמו, מחירו של סטטוס בודד עומד על 7,500 שקלים, ופוסט עם סירטון וידאו יעלה 12,000 שקלים.



מנהל העמוד, אבי לן, סיפר ל"מעריב אונליין" כי "האמת שלא עבר יום שבו גולשים לא פנו אלי וסיפרו כמה הם מתגעגעים לעמוד. עד היום לא החזרתי אותו לפייסבוק  כי באיזשהו מקום בליבי התמים חשבתי שהדף יחזור, ושמישהו בפייסבוק יתעשת ויחזיר אותו. כיוון שזה לא קרה ועברה חצי שנה החלטתי לחזור למקום הטבעי של העמוד - בפייסבוק". 




"החלטתי לחזור למקום הטבעי" אבי לן. צילום מסך 


לן סיפר כי היום הוא מרגיש שהוא במצב אחר מאשר היה בו לפני כחצי שנה, אז עמד במרכזה של סערה ציבורית גדולה: "היום אני כבר לא נמצא באותו מקום כמו אז. יש לי אתר אינטרנט ואפליקציה סלולרית. דף הפייסבוק של סטטוסים מצייצים היא רק הנדבך השלישי שלו". 



 העמוד המצליח, שזכה ללמעלה מ-718,000 לייקים, עמד במרכזה של סערה ציבורית גדולה, בעיקר מצד גולשים שטוענים כי רומו על ידי לן. מנגד, היו גם טענות לפיהן לן רשאי לעשות בעמוד כרצונו. העמוד פירסם במשך השנים האחרונות פוסטים רבות שזכו להד ציבורי גדול. בתקופה שלפני סגירתו אף ניהל קמפיין נגד השירות שמספקת חברת "הוט" ללקוחותיה.