הוריה ואחיה של שני מריל, הילדה בת ה-12 שנספתה בשריפה על המעבורת בתאילנד בשבוע שעבר, נחתו לפנות בוקר (ראשון) בישראל, בעוד שהליך זיהוי הגופה בתאילנד נמשך.



דודתה של שני, ענת, הגיעה אל כלי התקשורת שחיכו להודעת המשפחה ואמרה: "עדיין לא ברור מתי גופתה של שני תגיע מתאילנד לארץ. המשפחה מבקשת להודות למשרד החוץ ולקונסולית על כל הסיוע והתמיכה. אנחנו מבקשים להזכיר ולזכור שעד לאותו הרגע היה לשני טיולי יפייפיה עם משפחתה, טיול שהיה עמוס בטיולים ובנופים מרתקים. המשפחה מבקשת להודות לכולם על ההשתתפות בצערה".



כזכור, ביום רביעי, המעבורת שעליה שהתה שני עם בני משפחתה עלתה באש במהלך שיט בדרום תאילנד. הילדה טיילה יחד עם  הוריה ואחיה. המעבורת, "הנסיכה או נאנג 5" , הייתה בדרכה מהעיירה קראבי לפוקט כאשר סמוך לשעה שלוש וחצי אחר הצהריים (שעון מקומי) פרצה דליקה.



זוג הורים ישראלים, שהיו על המעבורת בחופשה עם שלושת ילדיהם, דיווחו כי בתם בת ה-12 נעדרת אחרי שהלכה לשירותים זמן קצר לפני השריפה. כוחות גדולים של המשטרה הימית בקראבי החלו לחפש אחרי הנערה לתוך הלילה, גם אחרי שהמעבורת טבעה לעומק של 18 מטר.


יממה לאחר מכן, נמצאה גופה בעומק 18 מטרים ובמרחק של 100 מטרים מהמקום בו ארעה השריפה, וכלי התקשורת במדינה דיווחו כי מדובר בגופתה של שני. בפועל, תהליך זיהוי הגופה עדיין לא הסתיים.