מתחם הקניות Dcity יארח בחוה''מ פסח בין התאריכים 22-30.4 את יריד הרהיטים השנתי עם מאות מותגי עיצוב הבית במבצעי ענק, לצד הפנינג ומגוון פעילויות לכל המשפחה. למעלה מ-200 מותגי ריהוט, מוצרי חשמל ומותגים מתחום עיצוב הבית ישתתפו ביריד העיצוב הגדול ביותר בישראל. לראשונה ביריד, יוצע לרוכשים מבצע 1,000 שקלים במתנה על כל קנייה ב-5,000 שקלים ומעלה לצד מבצעים נוספים. לצד חווית הקניות, המתחם מציע גם חוויית בילוי לכל המשפחה כך שניתן להעביר יום חוויתי שלם במתחם. בחוה''מ פסח יתקיים הפנינג ייחודי של אירועים לכל המשפחה כמו מופע לייזר טאג חדשני ודוכני אוכל ושתייה. בנוסף, במתחם מגוון אפשרויות בילוי לכל הגילאים כגון מתחם פיינטבול חדש, אולם סנוקר, מתחם באולינג שייפתח לקראת החג, מתחם ג'ימבורי לילדים ועוד. 

פנינה רווח, מנכ"לית Dcity: "השנה במיוחד על רקע המצב הבטחוני נראה שרבים רוצים לצאת מהשגרה ומחפשים אפשרויות בילוי מגוונות. אנחנו מציעים ללקוחותינו בתקופת חוה''מ פסח חוויה יוצאת דופן שמשלבת בין יריד מכירות להפנינג בילוי עם אפשרויות פנאי לכל המשפחה. המחירים שיוצגו ביריד יגיעו להנחות של עד 70% וצפויים למשוך למתחם במהלך החג כ-400,000 מבקרים שייהנו ממגוון האטרקציות לצד מחירים אטרקטיביים ביותר". 

Dcity הוא מרכז הקניות והבילוי הגדול בישראל ומשתרע על פני 180,000 מ''ר של רחובות מעוצבים. הוא ממוקם בפארק ישראל שליד ירושלים עם כבישי גישה נוחים וחניון מרווח. המרכז כולל יותר מ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית מהחברות המובילות בישראל לצד מגוון מסעדות ואטרקציות. במרכז ניתן למצוא אולמות תצוגה ענקיים המהווים סניפי דגל בארץ – מקרמיקה וטקסטיל, דרך ריהוט וצבע ועד מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בכל טווחי המחירים. 

מרכז Dcity, עיר הקניות והבילוי של ישראל בפארק ישראל ליד ירושלים 
חוה''מ פסח בין השעות  22:00 - 09:00  בתאריכים:  30.04 – 22.04   

מחירים מיוחדים ביריד לדוגמא:
המבורגר ברוס דיזיין
כיסא בר מעוצב ב-190 שקל בלבד במקום 250 שקל
מיטה זוגית מדגם אטלנטה ב-1,200 שקל במקום 2,200 שקל
ספת סלון מעוצבת ב- 1,950 שקל במקום ב-2,450 שקל 

מטבחי זיו
קונים מטבח יוקרתי מבית מטבחי זיו ומוצרי חשמל מבית HY Experience ומקבלים 10,000 שקל מתנה למימוש בחנויות במתחם Dcity.
*רכישת מוצרי החשמל בסכום מינימום של 30,000 שקל.  
*למימוש בחנויות המשתתפות במבצע בלבד. מוגבל ל-20 שוברים. עד שובר אחד ללקוח. עד גמר המלאי ובכפוף לתקנון.