בתי ספר יהודיים מרחבי העולם נרתמו, במסגרת היוזמה של המרכז לטכנולוגיה חינוכית, להעלאת המורל ומצב הרוח של ילדי הדרום בישראל.
במסגרת המיזם, שקיבל את השם "חיבוק לילדי ישראל", שלחו 83 בתי ספר מאות מכתבים וסרטונים המחזקים ומברכים את ילדי ישראל בימים קשים אלה, ומוסרים להם חיבוק חם מיהדות התפוצות. הברכות נשלחו מקהילות יהודיות ברחבי ארה"ב, בהן ניו יורק, קונטיקט ומיזורי, וממדינות נוספות בעולם כמו קנדה וקוסטה ריקה.

ואצלנו, רב"ט נתנאל, מגדוד קרקל של חיל הגנת הגבולות, קיבל בשבוע האחרון מכתב מנתנאל בן ה־4 וחצי מגבעת זאב. נתנאל, שהתרגש מהמכתב, החליט לכתוב חזרה לילד ולהודות לו.

אמו של נתנאל מספרת: "אני שמחה שאנחנו מצליחים לשמח את החיילים היקרים שלנו. התרגשנו להכיר את נתנאל החייל ואת הכרת הטוב שלו. בני וכל משפחתי מחכים ומצפים לפגוש את נתנאל החייל לאחר הלחימה".

רב"ט נתנאל מספר: "אין כמו לקבל חיזוק מהאזרחים. הדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו כשאנחנו קמים בבוקר הוא לבצע את המשימה, ולפני שאנחנו הולכים לישון המחשבות הן על הגנת אזרחי מדינת ישראל. כתבתי לנתנאל בן ה־4 וחצי בתגובה למכתב ששלח לי שאין לו מה לדאוג ושאנחנו ננצח".