נשים רבות רוצות לתרום את מוצרי התינוקות שבבעלותן לאחר שסיימו את תפקידם אצלן בבית, אך הן לא מוצאות זמן, דרך לוגיסטית או מקומות ראויים לתרום להם. ב־IT MOMZ, מותג המתנות ליולדת ולתינוק, הבינו את הפוטנציאל של הקהילה הנשית שיצרו, וחברו ליוזמה משותפת יחד עם עמותת "תינוקות של החיים", פרויקט שמציל ומאמץ תינוקות רעבים בשנה הראשונה לחייהם ומעניק סיוע מיידי לאמהות חד־הוריות ומשפחות מעוטות יכולת, למבצע התרמה גדול לקראת החגים הנקרא ״תעבירי את זה הלאה״.

מדי חודש מקבלות מנויות IT MOMZ קופסה עם ארבעה מוצרים לתינוק ומוצר אחד לאמא. החודש הזה, לקראת החגים, יקבלו המנויות בתוך הקופסא גם דף הסברה על פרויקט ״תעבירי את זה הלאה״ הקורא להן לשים בצד את המוצרים שאותם הן רוצות לתרום. בפרויקט המשותף יאותרו נשים, משפחות ובתים הנזקקים לתרומת מוצרי תינוקות, כדי שהמוצרים יגיעו לבית שבאמת זקוק להם. התרומה תאסף מבית הלקוחה ותובא עד לבית המשפחה הנזקקת.

תו רביניאן, מנכ״לית IT MOMZ, מספרת: ״בתור אמא אני יודעת כמה תינוק חדש הוא דבר מרגש מאין כמותו שממלא את הלב בלי סוף, אבל יחד עם זאת, תינוק מביא איתו המון הוצאות כלכליות. מיזם תעבירי את זה הלאה נובע מתוך ההבנה שאמהות רוצות לתרום לאמהות אחרות, אך הן לא מוצאות את הזמן והאנרגיה לעשות זאת. לכן החלטנו להרים את הכפפה אצלנו לקראת החגים ולנצל את הקהילה הנשית שיצרנו לטובת פרויקט חשוב מאין כמותו. אני מאמינה שבזכות המבצע הזה, נוכל להגיע למאות בתים, שבחג הזה יקבלו אלפי מוצרי תינוקות".