המלך צ'ארלס ורעייתו קמילה הוכרתו היום (שבת) בטקס חגיגי בלונדון. לצד המוני החוגגים, גם הבריטים בישראל מציינים את החילופים בכס המלוכה. 

שגרירות בריטניה, בראשות השגריר ניל ויגאן, עורכת מסיבה הפתוחה לקהל הרחב בפארק התחנה בתל אביב. החגיגות כוללות מוזיקה בריטית, סדנאות אמנות ושידור חי של ההכתרה על מסך ענק. ויגאן ינאם באירוע בו ישתתף עם נציגי שגרירות נוספים. ביום ראשון יערוך ויגן קבלת פנים במעונו ברמת גן, בה ישתתפו המונים.

"אני מצפה לחגוג את ציון הדרך ההיסטורי הזה בסוף השבוע הקרוב", אמר. “אם זה לצד הקהל הרחב כאן בישראל באירוע הקהילתי שלנו בתל אביב או עם הקולגות ואנשינו בקבלת ההכתרה המיוחדת של השגרירות. נפלא לראות כמה הישראלים מעורבים ומתרגשים בכל הנוגע למשפחת המלוכה. עברו 70 שנה מאז חגגה בריטניה מונרך חדש, וזה מדהים להיות חלק מחגיגה כל כך ייחודית ברחבי העולם", ציין השגריר הבריטי.

רבקה, בריטית המתגוררת בישראל, ערכה אמש ארוחת ערב חגיגית לכבוד ההכתרה. "זה מרגש!" היא אמרה. "ההכתרה האחרונה הייתה לפני 70 שנה, אז עבור רבים זו חוויה של פעם בחיים". בריטים אחרים בישראל יצטרפו לחבריהם למפגשים קטנים יותר במהלך סוף השבוע.  ב"קומקום בית תה" בירושלים עורך  יום שני צהרי תה מיוחדים לכבוד ההכתרה, כמו גם קופסאות תה מיוחדים להכתרה שניתן להזמין מראש.