בן כספית וינון מגל שבו לעמדת השידור ב-103FM לשוחח על האירועים הבוערים שהתרחשו ביממה האחרונה.  מאיפה מתחילים? דווקא מהמשחק של בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב שהצליח להשפיע על הרייטינג של ערוץ 14 בצורה משמעותית.

מגל אופטימי, ומסביר: "המגמה של ערוץ 14 הפכה אותו לערוץ השני בישראל עם מאגר של צופים נאמנים שרואים רק אותו. עשינו מהפכה תקשורתית, שינינו את האירוע. רייטינג לא בוחנים ברמה של יומיום. הנתונים של הערץ מטורפים, וגם אם יש בוקר אחד אחרי משחק אתה יכול לחגוג, אבל אנחנו יודעים שזו מהפכה".

כספית לא נשאר אדיש לדבריו, ואמר: "יחסית לבוקר בו הצבא חיסל את המחבלים שרצחו את משפחת די זה קשקוש. ישר כוח לבחורים שנכנסו לשכם, והם שלנו ואנחנו אוהבים אותם. חוץ מזה, הפסדת אתמול דרוקר בוא תגיד את האמת. הוא קיבל יותר רייטינג ממך". 

מגל לא נשאר חייב, ואמר: "אם כבר דרוקר, אז ערוץ 13 עשו קטע מאוד מכוער שהשמיעו את ההקלטה של אלמוג כהן. זה דבר שלא יעשה. ערוץ 13 מאבד את זה, הם ירדו מהפסים. לא פעם הם נתפסו מתדרכים בדיוק כמו שאלמוג כהן עשה. זה לגיטימי וזה בסדר ומי כמוני יודע שהרבה פעמים בתקשורת עושים הנדסת תודעה. הם פשוט בשביל לתקוע את אלמוג כהן שהוא ימני מזרחי מבאר שבע". 

בהמשך התייחסו השניים להתנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו מול המצב הביטחוני. "בנט לא סיפק שום שקט בדרום - מי שעשה זאת הוא בנימין נתניהו במבצע שומר חומות שכתש את חמאס והג'יאהד האיסלמי. כל הפלברה שבנט הביא שקט היא קשקוש. עכשיו הם חוזרים לירות ומאתגרים את הממשלה. הם יודעים שהממשלה הזו הרבה יותר מאיימת והמצב הוא מורכב. אני באופן ודאי סומך על נתניהו שיודע מה הוא עושה. המצב הוא מורכב וצריך להתמודד איתו. הרי אם הוא יצא למבצע אתה תיתן לו גיבוי? אם הוא יכניס חיילים אתם כולכם תתקפו אותו ותאכלו לו את הכבד. תרשו לנו לא להתרגש מהחגיגות שלכם", אמר מגל.

הערכת מצב אצל נתניהו, - צילום: עומר מירון /לע"מ

"בנאום שלך לא הייתה מילה אחת של אמת", אמר כספית. "יש אפשרות שתגיב למה שאמרתי?", שאל מגל. "הממשלה הזו רק מאיימת. כל דבר שקורה פה זה בזכות ביבי? זה ניכר שהאיש יודע מה הוא עושה - תסתכלו סביב ותראו שהכלכלה בקריסה מוחלטת, והטרור בשבירת שיאים. הכל קורס, גם המעמד הבינלאומי ולא מזמינים אותו לשום מקום. אתמול מתברר שהוא לא מאשר לגלנט לנסוע לארצות הברית כי אם הוא לא ייסע אף אחד לא ייסע", סיכם כספית. 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm