לפני שנתיים, כשדניאל בן עיון הייתה בשנה הרביעית ללימודי הרפואה שלה, התגלה אצלה גידול בבלוטת התריס, ממש במקרה, כחלק מתרגיל כיתתי. לאחר האבחון הוחלט כי תעבור ניתוח להוצאת הגידול. דניאל הגיעה לא.ר.ם – המרכז הרב תחומי לרפואת א.א.ג, אסותא רמת החייל בתל אביב, ואת הניתוח ערך בהצלחה פרופ' אבי חפץ, מנהל היחידה לכירורגיה ואונקולוגיה של הראש והצוואר בא.ר.ם. 

כיום דניאל כבר בשנה השישית ללימודים והיא סוגרת מעגל – כחלק מסבב הלימודים הקליניים שלה, היא שובצה לסבב אף־אוזן־גרון במרכז א.ר.ם, שבו עובד פרופ' חפץ, והיא אף הצטרפה אליו ממש לאחרונה לניתוח אנדוסקופי להוצאת גידול בבלוטת התריס – אותו הניתוח שעברה בעצמה לפני שנתיים.

פרופ' חפץ מספר: "לא כל יום יוצא לי לפגוש את המטופלים שלי במסגרת מקצועית שאינה כרופא־מטופל או מזווית אחרת. לכן הופתעתי ושמחתי מאוד כאשר פגשתי את דניאל במסגרת סבב הסטודנטים לרפואה מאוניברסיטת בן־גוריון, המתקיים אצלנו דרך קבע בשילוב עם אסותא. "דניאל זכתה לראות בלייב את הניתוח שאותו היא עצמה עברה. זאת לצד פרוצדורות נוספות בחדר הניתוח והשתתפות במרפאות השונות שאליהן נחשפה במהלך הסבב".

דניאל עצמה מוסיפה: "אני מודה לפרופ' חפץ ולמרכז א.ר.ם הנפלאים והמקצועיים באסותא רמת החייל על הטיפול המסור בי בעבר ועל ההדרכה המקצועית כיום. זכיתי לסגירת מעגל. זאת חוויה מרגשת לקבל הכשרה מהרופא שטיפל בי, ובמיוחד ללוות אותו בניתוח שעברתי בעצמי ולראות את הרגישות והמקצועיות שבה הוא מטפל באנשים. אני מודה על ההזדמנות הזו ומחכה לרגע שאוכל לסייע בעצמי לאחרים".