במותו הציל חיים: בשעות אלה מתבצע מרתון השתלות איברים בבתי החולים בילינסון, שיבא הדסה ושניידר בזכות תרומת משפחתו של רס"ן דור זימל ז"ל ממסייעת נח"ל שנפצע אנושות בערב אל עראמשה, ומת אתמול מפצעיו. 

דור זימל שרת כרס"ן במילואים במסייעת של הנחל, והיה מגויס  מיומה הראשון של המלחמה. במהלך המילואים ביום רביעי האחרון נפצע אנושות מפגיעת הכטב״ם והנ"ט בערב אל עראמשה. ״במשך חמישה ימים האריה נאבק על חייו״ אמר אביו. למרות מאמצי הרופאים במרכז הרפואי לגליל ( נהריה) להצילו,  נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.  משפחתו בקשה למלא את בקשתו לתרום את איבריו. 

בשעות אלה מתבצעות ההשתלות לב בבן 57 בבלינסון, ראות בבן 24 בשיבא, כבד וכליה בבן 68 בהדסה, אונת כבד בבת שמונה חודשים בשניידר, וכליה נוספת בבן 58 בבלינסון.

משפחתו אמרה: "דור היה אדם של נתינה, היה חתום על כרטיס אדי. מילדות היה  ׳איש של אנשים׳, והם ראו בו מודל לחיקוי והערצה, החזירו לו אהבה. ראו בו מנהיג והיה נערץ על ידי חייליו בנחל, הסטודנטים ברייכמן, שם למד שנה שלישית משפטים, בישובו אבן יהודה,  ובכל מקום". 

דור היה אמור לשאת את ארוסתו שיר בעוד כחודש וחצי, ב-7 ליוני. השאיר אחריו משפחה כואבת, את אחותו התאומה ליאור, את אחיו הצעיר תום, ואת הוריו שרון ואלון.