הרב שלום כהן נשיא מועצת חכמי התורה ומנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס תקף בחריפות את החרדים שהצביעו לד"ר עליזה בלוך בבית שמש והביאו לניצחונה בבחירות לראשות העירייה מול מועמד ש"ס וראש העיר במשך עשר שנים, משה אבוטבול. "מה שהוא הזכיר את בית שמש, בושה וחרפה, אני צעקתי שם כשדיברתי", נשמע הרב כהן אומר בסרטון, "אומרים שמשה אבוטבול לא דאג לניקוי הרחובות, טפו עליכם. טפו עליכם. את הדברים של התורה שהוא עשה, יש ניקיון יותר מזה? לעתיד לבוא יכניסו אותם לבית שימוש נקי, יש בתי שימוש נקיים. איך אדם ירא שמיים מניח תפילין בבוקר לא יודע איך לשאול אם ככה או ככה? בושה וחרפה".



הרב כהן התייחס לדבריו של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שאמר אמש בכנס באשדוד כי "אנשים מתוכנו ניסו לקרוא תיגר על תנועתו של מרן. ניסו להזיק ולחבל בכל הארץ, לצערנו הרב, אבל ברוך ה' הם הלכו מדחי לדחי, אני חוזר: הם הלכו מדחי לדחי, ותבדקו מה זה האותיות 'דחי'. אני מקווה שכל זה מאחורינו, זה הפריע, זה הזיק", אמר דרעי כאשר הוא מתייחס לתנועתו של יו"ר ש"ס לשעבר, אלי ישי - 'יחד'.

"קחו את בית שמש, את ראש העיר שלנו הרב משה אבוטבול, כולם מחפשים עכשיו אשמים למה הוא לא נבחר", המשיך, "כולם מחפשים את המטבע ולא רואים אותו מתחת לפנס. רבותיי, אותה תנועה הריצה רשימה שבמקום השני שמו שם 'נכד של מרן', כשמו של מרן, לצערנו הרב, וכמובן שדיברו רק בשם מרן, הם לקחו כאלף שלוש מאות קולות, ולא עברו. אבל בגלוי, בלי בושה, נגד כל חכמי ישראל, הספרדים, האשכנזים והחסידים, המליצו על מועמדת אחרת, נגד בשר מבשרינו, הרב משה אבוטבול, שאין אדמו"ר וגדול בתורה ורב ספרדי שלא תמך בו. ולצערנו 530 קולות ואם חותכים לשניים זה מאתיים וכמה קולות. והנה, כל הציבור החרדי מצטער וכואב לו. האנשים הללו, כביכול בשם מרן, בשם התורה, נגד כל חכמי ישראל.  כמו שאמרתי: ברוך ה', הלכו מדחי אל דחי".