מסקר שקיימה אפליקציית Singit ללימוד אנגלית באמצעות שירים בשיתוף iPanel, עולה כי קיים חוסר ביטחון משמעותי בקרב בני נוער לדבר באנגלית. עוד עולה מהסקר כי 97% חושבים שלשפה האנגלית תהיה השפעה על מציאת מקום עבודה טוב יותר בעתיד.

מהסקר עולה כי קרוב למחצית מתלמידי ישראל, 46%, מרגישים חוסר ביטחון לדבר באנגלית. 16% בלבד מהתלמידים בטוחים מאוד בשפה האנגלית, ולא פחות מ־97% משוכנעים שלשפה האנגלית תהיה השפעה על מציאת מקום עבודה טוב יותר בעתיד. 54% השיבו כי המקצוע החשוב ביותר בלימודים הוא אנגלית, לעומת 25% שסבורים כי מקצוע המתמטיקה הוא החשוב ביותר.

לפי הסקר, 68% מהתלמידים טוענים כי הדרך שבה מלמדים כיום אנגלית בבתי הספר אינה משרתת את היכולת שלהם כדוברי אנגלית, כאשר 80% מעוניינים ללמוד אנגלית באמצעות אפליקציה של שירים ומוזיקה, ו־63% מרגישים שחסרה להם למידה יותר אינטראקטיבית וחווייתית במהלך לימודי האנגלית בבית הספר.

בנושא נוסף: רבבות תלמידים ייבחנו היום בבחינת הבגרות במתמטיקה, ולקראת המבחן החשוב, פרופ' אדוארד יעקובוב, מומחה למתמטיקה ונשיא HIT - מכון טכנולוגי חולון, מעניק כמה טיפים לתלמידים:
1. חשיבה חיובית ונטרול הסטרס – הפן הנפשי בהגעה לבחינה לא פחות חשוב מהלמידה עצמה. אחרי השקעה בלמידה, חשוב להגיע לקו הגמר בטוחים בעצמכם ורגועים.
2. בתחילת הבחינה כדאי לקחת אוויר ולהקדיש מספר דקות לקרוא את השאלות וההוראות בכללותן.
3 מומלץ לא להגיע רעבים לבחינה, אך גם לא לאכול יותר מדי.