מכירים את זה שאתם מנסים לבצע שינוי בטיסה קרובה ואין לכם דרך להשיג את חברת התעופה? או שאחרי שמצאתם דרך התקשרות, לעיתים המענה כל כך איטי שעד שמתקבלת תשובה - היא לא רלוונטית. בעקבות תלונות רבות של נוסעים בתחום התעופה בשנים האחרונות, חברת התעופה Wizz Air, מתכוננת לקפיצת מדרגה משמעותית בשירות ללקוחותיה. החברה הכריזה על תכנית חדשנית בשם "Customer First Compass", שתלווה בהשקעה חסרת תקדים של 14 מיליארד יורו במהלך שלוש השנים הקרובות.
התכנית נועדה כדי לעזור לשפר את כל נקודות המגע עם הנוסעים - מרגע ההזמנה, דרך החוויה בשדה התעופה ובמהלך הטיסה, ועד לאחר הנחיתה ביעד. התכנית מתמקדת בארבעה תחומים עיקריים: מוצר, מחיר, שירות ותקשורת.
כחלק מתהליך השדרוג, החברה הודיעה כי הזמינה למעלה מ-300 מטוסים חדשים, הכוללים את עיצוב הפנים החדשני של Airbus Airspace. מהלך זה יאפשר לחברה להציע לנוסעים חוויית טיסה משופרת, ובמקביל להרחיב את היעדים אליהם היא טסה באירופה, אפריקה, מרכז ומזרח אסיה והמזרח התיכון.
מחירים אטרקטיביים נותרים חלק מליבת הפעילות של Wizz Air, אך החברה מתחייבת לשקיפות מוחלטת בתמחור ללא עמלות נסתרות. חוויית המחיר תשתפר גם דרך מועדון ההנחות WIZZ Discount Club ומסלולי חברות חכמים, שיציעו הטבות נוספות לנוסעים קבועים.
תכירו את אמיליה
על פי Wizz Air, בתחום השירות היא עומדת בשיעור השלמת טיסות מרשים של 99.5%, אך החברה לוקחת על עצמה להמשיך ולשפר את דיוק זמני הטיסות, למזער ביטולים ולהפחית עיכובים. חידוש משמעותי הוא שימוש בכלי בינה מלאכותית במרכז בקרת הפעילות, לצד פיתוח "אמיליה" - סייעת וירטואלית שתעדכן נוסעים על שינויים במועד הטיסה ותספק תמיכה.
שיפור נוסף, שצפוי להיכנס בקיץ הקרוב, הוא השקת פיצ'ר MyJourney באפליקציית החברה, שיספק לנוסעים עדכונים בזמן אמת. מערכת זו נועדה לפתור אחד האתגרים המרכזיים של נוסעים - הצורך במידע זמין ואמין לגבי שינויים בטיסות. במקביל, החברה משדרגת את מרכז שירות הלקוחות שלה, עם מגוון אפשרויות לשירות עצמי, תעריף שיחות בעלות מקומית ושיפור זמני ההמתנה.
"אנחנו מציינים פרק חדש עם השקת Customer First Compass - תוכנית המסמלת את המחויבות שלנו להציב את הלקוחות בראש סדר העדיפויות," אמרה איבון מויניהן, ראש תחום ה-Corporate וה-ESG ב-Wizz Air. "זו לא רק מסגרת עבודה, אלא שינוי באופן שבו אנו חושבים, פועלים ומספקים שירות בכל התחומים. מוצר, מחיר, שירות ותקשורת הם התחומים שבהם לקוחותינו יחושו את השינוי המשמעותי ביותר. אנו מחדשים, משקיעים ומשנים את חוויית הנסיעה. זהו הצעד הראשון במסע מרגש, ואנו מצפים לשתף עוד עדכונים עם לקוחותינו, כשהם במרכז כל מסע."