חברת השייט MSC Cruises מרחיבה את גבולות חוויית השופינג בים. לקראת ההשקה הקרובה של אוניית הדגל החדשה MSC World America בחודש הבא, חושפת החברה מתחם קניות מהפכני שיתפרס על שטח של מעל 1,000 מ"ר ויכלול תשע חנויות ובוטיקים.

החידוש המשמעותי ביותר בקונספט החדש הוא "Luxury at Sea" - בוטיק המציע לראשונה בעולם השייט אביזרי יוקרה יד שנייה. חנות זו תאפשר לנוסעים לרכוש בלב ים פריטים ממותגי העל הנחשקים כמו Hermès, Chanel, Dior ו-Louis Vuitton, בגישה המשלבת יוקרה וקיימות.

"אנחנו שמחים שהאורחים שלנו יוכלו ליהנות מחנויות מגוונות באונייה החדשה שלנו - MSC World America," מסר ג'ורג' שמיקלר, סגן נשיא בכיר ב-MSC Cruises. "חוויית הקניות תוכננה במיוחד עבור כל אורח וכוללת מגוון מותגים בינלאומיים, רעיונות חדשים ומוצרים אהובים. המטרה שלנו היא להעניק לאורחים חוויית קניות מיוחדת ומותאמת אישית בזמן שהייתם בים".

MSC World America - Shopping Gallery (צילום: MSC Cruises)
MSC World America - Shopping Gallery (צילום: MSC Cruises)

בין החידושים הנוספים ניתן למצוא את חנות הפופ-אפ החדשה של Bulova הממוקמת בגלריה המרכזית של האונייה, והשקה בלעדית ראשונה בים של יהלומי המעבדה של Sif Jakobs, שיציעו מבחר מוצרים מקולקציית זהב 14 קראט ויהלומי מעבדה. קונספט השעונים השוויצרי TimeVallée, המגיע בפעם השלישית לצי MSC, מציע גישה לשבעה מותגי שעונים יוקרתיים. 

הבוטיק הרביעי של Omega בצי MSC יציג את הקולקציות העדכניות ביותר של המותג, ו-World of Jewels יספק מבחר רחב של תכשיטים מהודרים ממותגים בינלאומיים מובילים כמו Chopard, Messika ו-RF Jewels.

חנות התכשיטים Effy משלימה את חווית הקניות היוקרתית, ובמרכז האונייה יתפרס אזור גלריה שבמרכזו ימוקם MSC Shop, שתציע מוצרים ייחודיים הנושאים את המיתוג הבלעדי של הרשת.

אוניית MSC World America תצא להפלגת הבכורה שלה ב-12 באפריל 2025 מנמל מיאמי, ותציע מסלולים לסירוגין בקריביים המזרחיים והמערביים, כולל עצירות ברפובליקה הדומיניקנית, פוארטו-ריקו, מקסיקו, הונדורס, ובאי הפרטי של החברה – Ocean Cay.