חג הפסח אמנם מציין את היציאה מעבדות לחירות של בני ישראל, אך הוא גם מזוהה כחג שמוציא את הילדים שלנו לחופשה ארוכה – ואתם ההורים מחזיר לעבודה במטרה למצוא כיצד להעסיק את הקטנטנים. ביום חמישי הקרוב בתי הספר והגנים יוצאו אל חופשת החג, ויתחיל המרוץ בין הצגה, מופע קרקס או עוד אטרקציה. 

בלי קשר לפסח, לכל הכרטיסים להופעות, אטרקציות ומופעי סטנד-אפ באתר מעריב>>>

כדי שאתם ההורים לא תתבלבלו בין האופציות המגוונות, ריכזנו עבורכם עשרה אירועים שווים במיוחד שהילדים שלכם לא ירצו לפספס:

  • פסטיפארק – פארק אטרקציות מדהים לחופשת הפסח
    בין התאריכים 17-23.04 יוקם פארק אטרקציות חוויתי ומהנה שירכז בתוכו כמה מהאירועים הכי שווים של החג. הפארק ממוקם על גג בניין עזריאלי בתל אביב והוא יכלול שלל מופעים, אטרקציות, מתחמי צילום, מתחמי חוויה ואתר ואפילו פארק חבלים אתגרי. באווירת הקרקס החגיגית פארק האטרקציות יכלול גם מופעי לוליינות ואמני רחוב שיהפכו את החגיגה לשמחה וצבעונית עוד יותר. הקרקס יפעל מדי יום בין השעות 10:00-19:00.
    *מחיר לכרטיס עומד על 79 ₪ והכרחי לרכישה מעל גיל שנה*
    להזמנת כרטיסים לאירוע פסטיפארק>>>

  • יציאת מצרים – מחזמר מצחיק ומרגש לכל המשפחה
    יובל המבולבל, ילד שובב ומבולבל, נקלע למסע בזמן בו הוא פוגש את שלל הדמויות מתוך סיפור האגדה: בת פרעה, רעמסס, משה ואהרון. יובל מצטרף למשה ובני ישראל במאבק על החירות ויציאה ממצרים, וכך הוא מבין את המשמעות של חירות אמיתית. ההצגה בהשתתפות יובל המבולבל וכוכבי הישרדות 2021. ההצגה תרוץ ברחבי הארץ בין התאריכים 04.04-15.05.
    *מחיר לכרטיס עומד על 125 ₪*
    להזמנת כרטיסים למחזמר יציאת מצרים>>>

  • קרקס בראבו – לילה מטורף במוזיאון
    המבקרים עזבו, השומרים נעלו את הדלתות וילדה אחת נשארה במוזיאון לגמרי לבד. אותה הילדה נחשפת לראשונה לקסם המתעורר בלילה במוזיאון בין העמודים, התמונות והפסלים, במופע קרקס וירטואוזי עם עלילה סוחפת ועוצרת נשימה בהשתתפות צוות אמני קרקס בינלאומיים. המופע ירוץ ברחבי הארץ בין התאריכים 16-23.04. 
    *מחיר לכרטיס עומד על 99 ₪*
    להזמנת כרטיסים למופע קרקס בראבו - לילה מטורף במוזיאון>>>

  • מאסאנמה – מבית מיומנה
    מופע מרהיב, קצבי ומצחיק לכל המשפחה, מבית היוצר של להקת מיומנה, המספר על יום בחיי שבט קדום שגילה המצאה ששינתה את העולם – הקצב. מיומנה מזמינה את הילדים, ההורים, הסבים והסבתות לחגיגת קצב סוחפת, מוזיקלית ושמחה במיוחד, המחברת בין עולמות של ישן וחדש, נוסטלגי ועכשווי. ההצגה תתקיים בתאריכים 17-18.04 בשני מוקדים שונים בארץ.
    *מחיר לכרטיס עומד על 115 ₪*
    להזמנת כרטיסים למופע מאסאנמה של להקת מיומנה>>>
  • קרקס העולם – The world circus
    מיטב אומני הקרקס מתאחדים למופע משותף באנרגיות שיא, שיספק חוויה לכל המשפחה. המופע הווירטואוזי לוקח את הצופים למסע מרתק בביצועים אקרובטיים מדהימים, פעלולים מורכבים ואפילו מאפשר שיתוף פעולה עם הקהל. המופע יתקיים בתאריכים 17.04/20.04.
    *מחיר לכרטיס עומד על 85 ₪*
    להזמנת כרטיסים למופע קרקס העולם>>>

  • עולם המים – צוללים למעמקים
    מתחם חוויתי תת ימי ראשון מסוגו נפתח בפסח הקרוב במתחם "ארנה" בהרצליה, המשלב חוויה ולימוד מגוון פעילויות לכל המשפחה: אטלנטיס הצגה מקורית ב-360 מעלות המשלבת שחקן והקרנה. סדנת תיפוף "בקצב הים" עם מיומנה, חדר אינסוף – הרפתקת מראות, מתחם VR המדמה צלילה חופשית במעמקים ומסע אודיו ויזואלי אל שירת הלווייתנים. עוד במתחם: מידע חוויתי ועובדות על החיים מתחת לפני הים, עמדות משחקי XBOX, תעתועי ראיה, עמדות צילום ופינות יצירה מחומרים ממוחזרים. המתחם יופעל בין התאריכים 08.04-15.06 בשעות משתנות. 
    *מחיר לכרטיס כניסה עומד על 79 ₪*
    למידע נוסף והזמנת כרטיסים למתחם עולם המים>>>

  • וויפארק ישראל – מתחם אקסטרים לכל המשפחה
    למעלה ממיליון איש כבר ביקרו במתחם ה-Wipark בכל רחבי הארץ  בפסח הקרוב הWipark - חוזר גדול יותר, חדשני יותר וחוויתי הרבה יותר. המרכז הייחודי, המקפיץ, המקורה, הכיפי והמיוחד בישראל של מתקני אקסטרים  wipeout ומתנפחי ענק – חוזר במתכונת משופרת, המתחם מציע חוויה ייחודית לכל המשפחה, משלב בילוי, תרבות, ספורט ואוכל. המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב בין התאריכים 16-23.04 בין השעות 10:00-19:30, ובימי שישי בין השעות 10:00-17:30.
    *מחיר לכרטיס כניסה עומד על 79 ₪*
    להזמנת כרטיסים למתחם האקסטרים וויפארק>>>
  • הבלט הישראלי – אלאדין
    להקת הבלט הישראלית, בניצוחו של הכוראוגרף ולדימיר דורוחין, מעלה על הבמה את המעשייה המפורסמת בהפקה חדשנית עם מוסיקה סוחפת ותלבושות מרהיבות. רקדני הבלט הישראלי, מגשימים את חלומם של הילדים, במסע דמיוני, אל עולמו הקסום של גיבור אגדת הילדים הידועה אלאדין. נער הרחוב העני שהופך לנסיך הודות למנורת קסמים מיוחדת במינה ולג'יני המדהים שחי בתוכה. המופע יעלה בתאריכים משתנים גם אחרי חופשת החג. 
    *מחיר לכרטיס עומד על בין 85-95 ₪*
    להזמנת כרטיסים למופע של הבלט הישראלי - אלאדין>>>

  • קוגמלו - משימה מהמאסטר
    קוגומלו, מאסטר הקפוארה של ישראל, מקבל משימה ממאסטר הקפוארה העולמי, להרים מופע שכמוהו עדיין לא נראה. קוגומלו מנסה בכל יכולתו לעמוד במשימה שקיבל, אך נתקל בהפתעות בדרך. האם יצליח קוגומלו למרות הקשיים?  האם מישהו נחלץ לעזרתו?  בואו לגלות מה קרה ואולי גם אתם תזכו לפגוש את המאסטר. הצגה ערכית, חינוכית, ולצד זאת הומוריסטית ומצחיקה עד דמעות. המופע יעלה בתאריכים משתנים בין ה-09.04 עד ה-08.06. 
    *מחיר לכרטיסים עומד על 81 ₪*
    להזמנת כרטיסים להצגת הילדים קוגמלו - משימה המאסטר>>>

  • פסח בקומדי בר
    לגדולים יותר, שאוהבים ליהנות מהומור שנון ומשובח, מועדון הסטאנד-אפ "קומדי בר" מזמין אתכם למופע קורע מצחוק עם מיטב האומנים שהתרכזו לכדי ערב אחד לכבוד חג הפסח. ההופעה תתקיים בתאריך 16.04 בשעה 22:00 בבית ציוני אמריקה - תל אביב. 
    *מחיר לכרטיסים עומד על 81 ₪*
    להזמנת כרטיסים למופע הסטנד-אפ של קומדי בר>>>
  • פסח מהסרטים ב-yesPLANET
    החל מה-13 באפריל ועד ה-23 באפריל, רשת yesPLANET תחגוג את חג הפסח. לצד סרטים חדשים וחווית קולנוע יוצאת דופן, יוכלו רוכשי הכרטיסים לאסוף כרטיס גירוד לפני הכניסה לסרט, לגרד ולזכות בפרסים שווים, כאשר כל כרטיס זוכה!
    כל קניית כרטיס לסרט לאחד ממתחמי יס פלאנט ברחבי הארץ, תזכה את הרוכשים בכרטיס גירוד שימתין בקולנוע וכל כרטיס זוכה בפרס מבין מבחר הפרסים שמשתתפים במבצע: 1+1 על כרטיסים לסרט, מנוי ל-6 סרטים, כרטיסים ל-VIP ולאולמות המיוחדים של הרשת ה- IMAX, DX4 ועוד, ההשתתפות בכפוף לתקנון ומגיל 18 ומעלה בלבד*