אחרי ההסכם פורץ הדרך בין ראש הממשלה, נפתלי בנט לעבד אל־פתאח א־סיסי, על פתיחת קו טיסות חדש לשארם א-שייח׳, מאות ישראלים מיהרו לשריין מקום. בין אם אתם מעדיפים ריזורט הכל כלול עם פארק מים גרדניוזי, או שאתם דווקא מחובבי דירות Airbnb ביתיות וברמה גבוהה, יש כמה מקומות שדווקא אתם, המתארחים נהניתם מהם יותר. 

לקראת חופשת חג הפסח שלפנינו Booking.com אספו את עשרת מקומות האירוח הכי מוצלחים ומומלצים, שיהפכו את חווית הנופש שלכם למושלמת בדיוק עבורכם:

Albatros Aqua Blu Sharm El Sheikh: אתר הנופש המרשים, שממוקם כ-4 דקות בלבד מחוף הים, הוא מלון "הכל כלול" שהוא חלק מפארק המים Aqua Park City בעיר. המלון כולל טיילת באורך 450 מ' עם שלל בתי קפה וחנויות, 8 בריכות שחייה, 3 בריכות לילדים ולא פחות מ-64 מגלשות מים שונות. בנוסף, במקום תוכלו ליהנות במקום האירוח מספא בשירות מלא ומגישה לחוף פרטי, לצידו עומדת לגונה יפיפייה בה אפשר לצאת לשיט בסירת פאדלים. מחיר למבוגר החל מ-400 ש"ח ללילה. 
להזמנת מקום למלון Albatros Aqua Blu Sharm El Sheikh>>>

ריזורט Albatros Aqua Blu Sharm El Sheikh (צילום: booking.com)
ריזורט Albatros Aqua Blu Sharm El Sheikh (צילום: booking.com)

Tropitel Waves Naama Bay Hotel - במרחק של 9 דקות הליכה מחוף נעמה המפורסם בשארם א-שייח' ממוקם הריזורט המרשים, הכולל מתקנים כמו מרכז כושר, פארק מים עם ארבע מגלשות, בר, בריכה חיצונית הפתוחה כל השנה ואזור חוף פרטי. כפר הנופש מספק לאורחים חדרים ממוזגים המציעים שולחן עבודה, קנקן תה חשמלי, כספת, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מרפסת וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, כמו גם  יחידות אירוח עם נוף לבריכה, וכל חדר מגיע עם טרסה. מחיר למבוגר החל מ-130 ש"ח ללילה. 
להזמנת מקום במלון Tropitel Waves Naama Bay Hotel>>>

ריזורט Tropitel Waves Naama Bay Hotel (צילום: booking.com)
ריזורט Tropitel Waves Naama Bay Hotel (צילום: booking.com)

Sunshine Divers Club - Il Porto - מקום אירוח Bַַ&B הנמצא במרחק של דקת הליכה אחת מחוף הים וויט נייט ביי, המציע יחידות אירוח עם מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בר וגינה. כל החדרים חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם, כל אחד עם חדר רחצה פרטי וכולל שירות חדרים, כמו גם ארוחת בוקר המוגשת בכל בוקר לקהל האורחים. מחיר למבוגר החל מ-130 ש"ח ללילה. 
להזמנת מקום במלון Sunshine Divers Club - Il Porto>>>

חדר באכסניית Sunshine Divers Club - Il Porto (צילום: booking.com)
חדר באכסניית Sunshine Divers Club - Il Porto (צילום: booking.com)

Sunrise Arabian Beach Resort - במרחק של 6 דקות הליכה מחוף הים, ובאזור המפורסם של Sharks Bay ממוקם הריזורט, מוקף בגנים יפיפיים. המקום מציע מגוון רחב של מתקנים לרבות ספא, מרכז בריאות, חדר כושר, ספורט ימי ו-6 מסעדות א-לה-קארט: "מסאלה" ההודית, "סבאי" תאילנדית, "לה פרגולה" האיטלקית, "קוט ד'אזור" הצרפתית ומזנון בינלאומי ב-Waterfall Grill. בר טרקלין ובית קפה זמינים גם כן. בכל האתר יש אינטרנט אלחוטי חינם וזמין לכל, ובכל החדרים מגיעים עם מיזוג אוויר, טלוויזית לווין בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. מחיר למבוגר החל מ-300 ש"ח ללילה. 
להזמנת מקום במלון Sunrise Arabian Beach Resort>>>

Albatros Aqua Park Sharm El Sheikh - הריזורט המדורג ב-5 כוכבים ממוקם בלב שארם א-שייח', וכולל מגרש משחקים לילדים, מרחצאות חמים, מבחר מגלשות מים, מגוון פעילויות ספורט לכל הגילים, כולל מגרש טניס ושולחנות פינג פונג. כל אחד מ-236 החדרים באתר הנופש ממוזגים וכוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין וחדר רחצה פרטי. חדרים מסוימים כוללים טרסה או מרפסת. מחיר למבוגר החל מ-500 ש"ח ללילה. 
להזמנת מקום במלון Albatros Aqua Park Sharm El Sheikh>>>

Rixos Premium Seagate - Ultra All Inclusive - אתר הנופש, שדורג ב-5 כוכבים ממוקם על חוף הים בין עצמי הדקל, וכולל חוף פרטי, פארק מים, 8 בריכות שחייה (כולל אחת מקורה), מסעדת מזנון אחת, 9 מסעדות א-לה-קארט ו-11 ברים. כל החדרים כוללים מרפסת או טרסה עם נוף לבריכה או לגן, מציע טלוויזיה בעלת מסך שטוח, כספת ומיני בר המתמלא מחדש מדי יום בחינם. החוויה שמספק מלון זה היא טורקית אותנטית המשולבת עם חווית מזרח רחוק. 

הספא במקום מציע מגוון אפשרויות הרפיה, לרבות עיסויי גוף מלאים, טיפולי פנים, חמאם טורקי, חדר אדים, סלון טיפולים, מרכז יופי וספא לנשים. בנוסף ישנו גם חדר כושר מודרני, מגרש טניס ושלל מתקנים נוספים, ביניהם אפילו מועדון לילה. מחיר למבוגר החל מ-1,400 ש"ח ללילה.
להזמנת מקום במלון Rixos Premium Seagate - Ultra All Inclusive>>>

Rixos Premium Seagate - Ultra All Inclusive (צילום: booking.com)
Rixos Premium Seagate - Ultra All Inclusive (צילום: booking.com)

Adrenalin Beach Lodge - הגסטהאוס הכי מבוקש בשארם א-שייח', שנמצא במרחק צעדים ספורים מחוף וויט נייט ביי, מציע יחידות אירוח עם בריכת שחייה חיצונית, חוף פרטי, חניה פרטית ללא תשלום, בר וטרקלין משותף. כמו כן, הוא ממקום בסמוך לכמה מהאטרקציות הכי ידועות שיש לעיר להציע כמו חוף ראס נסראני, חוף הכרישים וכיכר SOHO המרכזית. כל החדרים כוללים חדר רחצה פרטי, מיזוג אוויר, שולחן עבודה וזכאים לשירות חדרים מלא. מחיר למבוגר החל מ-150 ש"ח ללילה. 
להזמנת מקום במלון Adrenalin Beach Lodge>>>

Deluxe Apartment Delta Sharm - מדובר במלון דירות דלוקס בשארם א-שייח', הכולל מסעדה, שירות חדרים, בר, גינה, בריכה חיצונית הפתוחה כל השנה וטרסה. יחידות האירוח ממוזגות ומגיעות עם אמבט ספא, פטיו, מטבח מאובזר אח, פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מכונת כביסה וחדר רחצה פרטי עם ג'קוזי. כמו כן, קזינו ומועדון לילדים זמינים לאורחים. מחיר למבוגר החל מ-120 ש"ח ללילה. 
להזמנת מקום במלון דירות Deluxe Apartment Delta Sharm>>>

Steigenberger Alcazar - אתר הנופש, שדורג עם 5 כוכבים, נהנה מ-30,000 מ"ר של חוף פרטי משלו עם נוף תת-מימי ו-3 בריכות שחייה מחוממות במהלך החורף. המקום מציע 610 חדרי אירוח ברמות שונות, המתאימים לזוגות או משפחות, שתי מסעדות עיקריות ועוד 5 מסעדות  א-לה-קארט. לילדים, צוות האנימציה מבטיח כיף ופעילויות מרגע הגעתם לבריכות הפרטיות שלהם או למועדון הילדים בפיקוח מלא. מבוגרים יכולים ליהנות מטיפולים מרובים ב-Mividaspa. מחיר למבוגר החל מ-724 ש"ח ללילה. 
להזמנת מקום במלון Steigenberger Alcazar>>>

אתר הנופש Steigenberger Alcazar (צילום: booking.com)
אתר הנופש Steigenberger Alcazar (צילום: booking.com)

Four Seasons Resort Sharm El Sheikh - הריזורט המשקיף לים האדום הוא אתר צלילה הממוקם על צלע גבעה פסטורלית. אתר הנופש כולל 4 בריכות, 5 מסעדות, 3 טרקלינים וספא, כמו גם פעילויות שנורקלינג וצלילה. כל יחידות האירוח כוללות מרפסת או טרסה עם נוף לים, פינת ישיבה עם טלוויזיה, מיני בר וחדר רחצה פרטי. 

Four Seasons מציעה חווית אוכל אקלקטית משובחת, החל ממטבח ים תיכוני ועד מטבח איטלקי. האורחים יכולים להתענג על התמחויות אירופאיות בבר הבריכה Al Waha המשקיף על הבריכה. כמו כן, הספא של המלון מציע מגוון אפשרויות הרפיה, לרבות עיסויי גוף מלא וטיפולי פנים. יש גם חדר כושר מודרני המצויד בציוד קרדיו חדיש. למטרות יופי, סלון זמין גם כן. מחיר למבוגר החל מ-1,200 ש"ח ללילה. 
להזמנת מקום במלון Four Seasons Resort Sharm El Sheikh>>>